بازدید 2351

آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش پیشرانه‌های دریایی

کد خبر: ۸۴۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 25 October 2018

دومین همایش پیشرانه‌های دریایی با تلاش دانشگاه صنعتی شریف و سازمان صنایع دریایی در تاریخ ۶ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش دانشجو، دومین همایش پیشرانه‌های دریایی با همت دانشگاه صنعتی شریف اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. در این همایش علاوه بر مباحث علمی و مقالات، اولین استارت آپ تخصصی در حوزه پیشرانه‌های دریایی و جشنواره پایان‌نامه‌های برتر نیز برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش؛ اهمیت راهبری دریا و نقش آن در زندگی مردم دنیا امری غیرقابل انکار است. ورود به حوزه دریایی میسر نخواهد شد، مگر از طریق ساخت و تولید شناور و سامانه‌های مرتبط با آن یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین سامانه شناوری، پیشرانه آن است. توسعه این امر در گرو تحقیق و توسعه و به اشتراک گذاشتن دانش محققان و پژوهشگران این عرصه است.

گفتنی است؛ «جایگاه سیستم رانش در بهره‌وری ناوگان دریایی کشور»، «محرکه اصلی»، «انتقال قدرت»، «پیشبرنده‌ها» و «پایش و نگهداری» از جمله مهم‌ترین محور‌های این همایش محسوب می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود؛ آخرین مهلت ارسال مقالات کامل ۱۵ آبان ماه و آخرین مهلت ارسال پایان نامه، طرح و ایده استارتاپ ۱۵ آذر ماه اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش به وب‌سایت www.mpropulsionc.ir مراجعه نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار