بازدید 2505

برپایی موکب در مهران محدودیتی ندارد

کد خبر: ۸۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 19 October 2018

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام درخصوص خدمات دهی ایستگاه‌های صلواتی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برای برپایی موکب در مهران وجود ندارد.

به گزارش میزان، سرهنگ جلال میرزابیگی با بیان اینکه هیچگونه محدودیتی برای ایجاد موکب در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر مهران و مسیر‌های اصلی تردد زائران اربعین حسینی (ع) در استان ایلام وجود ندارد از مردم شریف و مهمان نواز استان به ویژه شهر مهران خواست در هماهنگی با پلیس نسبت به مشارکت در ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) اقدام کنند.

دبیر قرارگاه اربعین فرمانده انتظامی استان در پاسخ به فضاسازی افرادی در فضای مجازی که مدعی شده اند پلیس، مانع ارائه خدمات مردمی به زائران اربعین حسینی (ع) در شهر مهران شده است؛ ضمن رد کامل این شایعات بیان داشت: پلیس، با کمال افتخار آمادگی دارد تا فضای امن لازم را برای ارائه خدمات و ایجاد ایستگاه صلواتی در مسیر‌های اصلی تردد و کانون‌های جمعیت زوار در مهران مهیا کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان افزود: پلیس مهران از مسئولان سیاسی و مذهبی شهرستان برای آماده کردن بستر‌های لازم خدمات دهی در اماکن مذهبی این شهر مکاتبه داشته و برای زوار عزیزی که قصد توقف و استراحت در این شهر را دارند مساجد و حسینیه‌هایی را در نظر گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: چنانچه وقفه‌ای در تردد زوار در مرز مهران به وجود آید نیروی انتظامی اتوبوس‌هایی برای انتقال زوار به مساجد و حسینیه‌هایی که برای این امر تجهیز و امکان ارائه خدمات دارند در نظر گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر