بازدید 2555

۱۰ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی جذب شده‌اند

کد خبر: ۸۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 19 October 2018

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی، گفت: در چهار سال اخیر بیش از ۱۰ هزار نفر جذب سازمان تامین اجتماعی شده‌اند.

به گزارش مهر، حسین حسینی آذرنوشان در هم‌اندیشی یک روزه رؤسا و کارشناسان ارشد اموراداری واحدهای بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان که به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان در میزبانی برگزاری این هم اندیشی، شناسایی و رفع مشکلات حوزه اداری را از اهداف اصلی این قبیل جلسات عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی اظهارکرد: نیروی انسانی مهم ترین رکن در یک سازمان است و تلاش در جهت بالا بردن سطح علمی و تخصصی پرسنل زمینه‌ساز پیشرفت و کسب توفیق برای یک سازمان پویا خواهد شد.

آذرنوشان افزود: توجه به اینکه آموزش‌های دوره‌ای، نیروپروری و خوداتکایی برای هر مجموعه اداری لازم و ضروری است و ضمن توجه به جایگاه واحد اداری در سازمان، وظایف و تکالیف محوله به نحو احسن انجام گیرد.

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از مسئولان اداری استان‌ها خواست تا ضمن بازدید از واحدهای تابعه نسبت به آسیب‌شناسی مشکلات اقدام و با تلاش در جهت ارتقای سطح تعاملات خود با ستاد مرکزی در تصمیم‌گیریهای ستادی شرکت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر