بازدید 6335

اطلاعیه عوامل «متری شش و نیم» علیه تهیه کننده!

تکذیب شدن صحبت‌های تهیه کننده «متری شش و نیم» توسط عوامل این فیلم می‌تواند شائبه‌ها در مورد اختلاف درونی در میان سازندگان این فیلم را بیش از پیش کند.
کد خبر: ۸۴۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ 10 October 2018

سه روز پیش سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم «متری شش و نیم» سعید روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد که در فیلم جدید سعید روستایی هفت هزار کارتن خواب و هنرور جلوی دوربین خواهد رفت. اما حالا عوامل «متری شش و نیم» با انتشار اطلاعیه‌ای اظهارات تهیه کننده این فیلم درباره حضور ۷هزار کارتن خواب در «متری شش و نیم» را تکذیب کرده‌اند.

به گزارش آی سینما، سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده «متری شش و نیم» چند روز پیش درباره فیلم جدید سعید روستایی گفته بود: «پیش بینی می شود در این فیلم 7 هزار هنرور جلوی دوربین بروند که تا الان 3 هزار هنرور جلوی دوربین رفته اند و بقیه هم در ماه های آینده خواهند رفت. سعی کردیم برای آنکه قصه را بهتر روایت کنیم اصل جنس را مقابل دوربین بیاوریم بنابراین به سراغ کارتن خواب ها رفتیم تا از خود آنها به عنوان هنرور استفاده کنیم.» ساداتیان همچنین از فضای مستندگونه این فیلم هم صحبت به میان آورده بود.

اطلاعیه عوامل «متری شش و نیم» علیه تهیه کننده!

اما امروز در اتفاقی عجیب عوامل «متری شش و نیم» با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت‌های سید جمال ساداتیان را از اساس تکذیب کردند. در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: « به تازگی خبری درباره فیلم «متری شیش و نیم» منتشر شد که در این خبر آمده بود که قرار است در این فیلم هفت هزار هنرور جلوی دوربین بروند که تا الان سه هزار نفر جلوی دوربین رفته اند و بقیه هم در ماه های آینده خواهند رفت. گروه تولید «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی ضمن تکذیب این خبر اعلام کردند که چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد و تمام اعدادی که درباره حضور هنروران در فیلم منتشر می شود از اساس کذب است»

آنها همچنین تاکید کردند که تاکنون هیچ خط داستانی از «متری شش و نیم» منتشر نشده و تمام خلاصه داستان های منتشر شده شایعه ای بیش نیست.»

تکذیب شدن صحبت‌های تهیه کننده «متری شش و نیم» توسط عوامل این فیلم می‌تواند شائبه‌ها در مورد اختلاف درونی در میان سازندگان این فیلم را بیش از پیش کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار