بازدید 2125

فراخوان ایده‌های فناورانه در دانشگاه صنعتی شریف

کد خبر: ۸۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 09 October 2018

مسئول اجرایی آزمایشگاه فناوری و نوآوری شریف گفت: این آزمایشگاه به دنبال جذب ایده‌های فناورانه در حوزه های هوافضا و زیست‌فناوری است و از دانشجویان صاحب ایده در این حوزه خواسته‌ایم تاایده‌های خود را به سایتsetak.sharif.ir ارسال کنند.

به گزارش آنا، محمدعلی زارع  از برگزاری فراخوان ایده‌های فناورانه دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و گفت: آزمایشگاه فناوری و نوآوری دانشگاه شریف به دنبال جذب ایده‌های فناورانه در حوزه های هوافضا و زیست‌فناوری است و از دانشجویان صاحب ایده در این حوزه خواسته‌ایم تاایده‌های خود را به سایتsetak.sharif.irارسال کنند.

مسئول اجرایی آزمایشگاه فناوری و نوآوری شریف گفت: ارائه بسته اعتباری به ارزش۲۵۰میلیون ریالی به تیم‌های برگزیده شامل فضای کار اختصاصی و اشتراکی، استفاده از شبکه مشاوران و منتورینگ، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی و حمایت مالی ازجمله مزایایی است که برای تیم‌های برگزیده در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: پس از جذب و پذیرش ایده‌ها،طرح‌ها اولویت‌بندی می‌شوند و ضمن مصاحبه با تیم‌های برگزیده، به این تیم‌هاکمک می‌کنیم به مرحله تولید اولیه برسند.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقه‌مندمی‌توانندبرای کسب اطلاعات بیشتر به آزمایشگاه فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار