بازدید 4635

تیپ متفاوت 5 زن در یک فیلم سینمایی

‌‌‎گوران که پیشتر در تئاتر موفقیت‌هایی را پشت سر گذاشته است و کارگردانی آثارى چون «یرما»، «داستان یک پلکان»، «ابرهای پشت حنجره»، «مرداب روی بام» و «شب آوازهایش را می‌خواند» و... را برعهده داشته، حالا با نوشتن قصه‌اى زنانه به سراغ واکاوى چند نسل در یک خانواده رفته است.
کد خبر: ۸۳۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 26 September 2018

فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرکوب» در تهران آغاز شد. اولین ساخته سینمایى رضا گوران در لوکیشنى در خیابان ایتالیا با بازی باران کوثرى، سارا بهرامى، الهام کردا، پردیس احمدیه و رویا افشار و به تهیه‌کنندگى حبیب اسماعیلى کلید خورد.

‌‌‎به گزارش «تابناک»؛ گوران که پیشتر در تئاتر موفقیت‌هایی را پشت سر گذاشته است و کارگردانی آثارى چون «یرما»، «داستان یک پلکان»، «ابرهای پشت حنجره»، «مرداب روی بام» و «شب آوازهایش را می‌خواند» و... را برعهده داشته، حالا با نوشتن قصه‌اى زنانه به سراغ واکاوى چند نسل در یک خانواده رفته است.

تیپ متفاوت 5 زن در یک فیلم سینمایی

‌‌‎سازندگان «سرکوب» در اولین روز از فیلمبرداری با دعوت از پیشکسوتان و زحمتکشان سینما از جمله غلام ژاپنی، حسن فردین، اعلا میرطالبی، مجید علیزاده، و... که بیش از 40 سال در سینما مشغول فعالیت هستند از آنها تقدیر به عمل آوردند.

‌‌‎این فیلم چند بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند. همچنین محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه سینمایى حضور دارد.

‌‌‎در خلاصه داستان فیلم «سرکوب» آمده است: «یه کارى کرد وفادارى بشه عادت همه‌مون حالا همه مون وفاداریم اما اونى که بهش وفاداریم خیلى وقته که مرده...»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر