بازدید 3360

حضور چراغ خاموش دادکان درجلسه AFC

کد خبر: ۸۳۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 17 September 2018

رئیس سابق فدراسیون فوتبال و عضور کمیته جوانان کنفدارسیون فوتبال آسیا که با معرفی نامه تاج در کنفدراسیون فوتبال آسیا یک کرسی پیدا کرده، در جلسه فصلی این کنفدراسیون در مالزی شرکت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دکتر محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه فصلی کمیته جوانان AFC در مالزی شرکت کرد. او که در حال حاضر مشاور وزیر صنعت و معدن در امور ورزشی هم هست یکی از اعضای ثابت کمیته جوانان کنفدارسیون فوتبال آسیا است که مباحث مرتبط با توسعه فوتبال در رده های پایه و جوانان در کشورهای آسیایی تجزیه و تحلیل را کرده و درباره آن ها برنامه ریزی می کنند.

محمد دادکان عضو ایرانی این کمیته است که بعد از حضور در جلسه ای که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد شب گذشته به ایران بازگشت. دادکان سابقا عضو کمیته اجرایی ای اف سی (اکسکو) که بالاترین جایگاه فوتبال آسیاست بود، اما در دوره علی آبادی و پس از او کفاشیان از این سمت مهم خلع شد ولی حالا چراغ خاموش دوباره در محافل رده بالای آسیا آفتابی شده است. او یکی از موفق ترین روسای فدراسیون فوتبال در دهه های اخیر بوده و همواره یکی از گزینه های بالقوه ریاست در فدراسیون و حتی پست وزارت ورزش بوده است. مدیرعاملی پرسپولیس نیز پستی است که بارها صحبت از حضور دادکان در آن بوده اما در سال های اخیر هیچگاه این شایعات به حقیقت منجر نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها