بازدید 2050

قانون حذف‌ ترم شامل حال دانشجویان اسلام‌آبادی شد

کد خبر: ۸۳۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 16 September 2018

دبیر شورای صنفی دانشگاه اسلام آباد غرب گفت: دانشجویان دانشگاه اسلام‌آباد غرب که به مشکلات صنفی دانشگاه اعتراض داشتند و به همین دلیل در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکرده بودند، مشمول قانون حذف‌ ترم شدند.

به گزارش آنا، دبیر شورای صنفی دانشگاه اسلام‌آباد غرب گفت: دانشجویان دانشگاه اسلام‌آباد غرب که به مشکلات صنفی دانشگاه اعتراض داشتند و به همین دلیل در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکرده بودند، مشمول قانون حذف‌ترم شدند.

محمد محمدی با اشاره به قانون حذف‌ترم برای دانشجویان غایب در امتحانات پایان‌ترم گفت: دانشجویانی که در امتحانات ترم گذشته شرکت نکرده و یا فقط در چند امتحان شرکت کرده بودند، مشمول قانون حذف‌ترم شدند.

وی در ادامه افزود: دانشجویان پس از اعتراضات پی‌درپی در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکردند. بعدازآن نیز جلسات متعددی با مسئولان دانشگاه و شهر اسلام‌آباد برگزار شد و سرانجام پس از کش‌وقوس فراوان دانشگاه رازی به تعهدات خود عمل کرد و قرار شد تمامی دانشجویان دانشگاه اسلام‌آباد غرب به دانشگاه رازی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه منتقل شوند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه اسلام‌آباد غرب در ادامه افزود: ابتدا مسئولان دانشگاه اعلام کردند که در قبال این جابه‌جایی دانشجویان باید شهریه بپردازند اما طی جلسات متوالی قرار شد که این جابه‌جایی هیچ هزینه‌ای را به دانشجویان تحمیل نکند و چنانچه دانشجویان متحمل هزینه‌ای به خاطر شرایط میهمانی شوند، دانشگاه پرداخت این هزینه‌ها را برعهده گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: ازآنجاکه دانشجویان به وضعیت صنفی اعتراض داشتند و به همین دلیل در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکردند؛ در ابتدا عدم حضور در امتحانات مشکلات زیادی را برای دانشجویان به وجود آورد و اما سرانجام مسئولان دانشگاه تصمیم گرفتند دانشجویانی را که در امتحان شرکت نکرده‌اند را مشمول قانون حذف‌ترم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار