بازدید 80216
۶

جزئیات درگذشت ناگهانی حسین عرفانی

منوچهر والی‌زاده، دوبلور پیشکسوت که از دوستان صمیمی مرحوم حسین عرفانی است، می‌گوید بعد از عید نوروز امسال، نشانه‌های بیماری در این هنرمند بیشتر نمایان شد.
کد خبر: ۸۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱ 13 September 2018

حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت، عصر دیروز (چهارشنبه 21 شهریور) دارفانی را وداع گفت. عرفانی از روز  سه‌شنبه 20 شهریور به دلیل مشکلات ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

منوچهر والی‌زاده از دوستان و همکاران نزدیک مرحوم عرفانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره جزئیات بیماری او گفت: «متاسفانه اجل مهلت نداد، از روزی که او به کما رفت تا زمان فوتش تنها سه روز فاصله بود.»

این دوبلور مطرح درباره سابقه بیماری مرحوم عرفانی نیز توضیح داد: «متاسفانه دیر متوجه بیماری شدند و اساسا سرطان هم زمانی علائم بیرونی‌اش را نشان می‌دهد که خیلی پیشرفت کرده باشد. بیماری، دست، حنجره و چشم ایشان را هم درگیر کرده بود و چندی پیش که ایشان را به اصرار به بیمارستان بردند، متوجه وجود غده‌ای در ریه‌شان هم شدند که البته کهنه شده بود.»

والی‌زاده ادامه داد: «بعد از تشخیص، پرتو درمانی و سپس شیمی‌درمانی هم آغاز شد که متاسفانه بدنش پس زد و سه روز پیش هم به کما رفت.»

والی‌زاده همچنین بیان کرد: «البته عرفانی بعد از عید دیگر آن عرفاتی سابق نبود و علائم بیماری در او مشهود شده بود.»

این دوبلور با اشاره به دوستی ۶۰ ساله‌شان گفت: «ما ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه‌ای با هم داشتیم، دوستی خانوادگی داشتیم اما حالا فقط حسرت می‌خورم که دوستی ۶۰ ساله‌مان رفت، لابد بعد از او هم نوبت من است که بروم.»

مراسم تشییع پیکر این هنرمند، امروز (پنج‌شنبه 22 شهریور ماه) از مقابل مسجد بلال انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۶
خدا رحمتش کنه
فوق العاده بودن
حیف و صدها حیفففففففففففف
خدايش بيامرزاد
خدا جناب عرفانی را رحمت کند و ان شاالله آقای والی زاده هم همیشه سلامت و تندرست باشند .... مردم همه شما را دوست دارند و با شما خاطرات فراموش نشدنی دارند ........ مراقب سلامت خودتون باشید .....
فوق العاده بودن. امثال ایشون دیگه تکرار نمیشه واقعا. روحشون شاد تسلیت به خانم ناظریان و دخترشون
تا افراد زنده هستند از انها تقدیر کنیم.
قدر آئینه بدانید چو هست / نه در آن وقت که افتاد و شکست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر