بازدید 10413
خبر

عزت‌اللهی،قرضی‌به تیم‌ردینگ‌انگلیس‌پیوست+عکس

ردینگ در چمپیونشیپ(دسته اول) حضور دارد و عزت اللهی بعد از علیرضا جهانبخش دومین بازیکن ایرانی است که این فصل در انگلیس توپ‌می‌زند. هرچند که جهانبخش در دسته برتر لیگ انگلیس با برایتون حضور دارد.
کد خبر: ۸۲۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 31 August 2018

هافبک تیم فوتبال تیم ملی ایران سرانجام و در آستانه پایان مهلت نقل و انتقالات به تیم فوتبال ردینگ در دسته اول انگلیس پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عزت‌اللهی هافبک جوان تیم فوتبال آمکار روسیه که فصل گذشته به صورت قرضی در این تیم حضور داشت، شب گذشته (جمعه) باز هم بطور قرضی به تیم فوتبال ردینگ در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس ملحق شد. عزت‌اللهی که از سال 2015 با تیم فوتبال روستوف قرارداد داشت، در دو سال اخیر به ترتیب در تیم‌های آنژی و آمکار به صورت قرضی حضور داشت و قرار است از فصل آینده در لیگ دسته اول انگلیس حضور داشته باشد.

سعید عزت‌اللهی یکی از ۳ بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ که تکلیف  تیم باشگاهی شان را روشن نکرده بودند، بیست و چهار ساعت قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی راهی انگلیس شد. او با مسئولان باشگاه دسته اولی ردینگ به توافق رسیده و قراردادی را به امضا رساند. ردینگ در چمپیونشیپ(دسته اول) حضور دارد و عزت اللهی بعد از علیرضا جهانبخش دومین بازیکن ایرانی است که این فصل در انگلیس توپ‌می‌زند. هرچند که جهانبخش در دسته برتر لیگ انگلیس با برایتون حضور دارد.

نکته دیگر اینکه عزت اللهی دومین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه ردینگ هم محسوب می‌شود. قبل از او امید نمازی سرمربی کنونی ذوب آهن به عنوان بازیکن در فصل ۹۲-۹۳ میلادی پیراهن ردینگ را برتن کرد. عزت اللهی از باشگاه امکار با قراردادی قرضی به ردینگ پیوسته تا در شرایط بهتری فوتبالش را ادامه دهد. گفتنی است؛ با این انتقال از جمع بازیکنان تیم ملی در جام جهانی فقط احسان حاج صفی و رامین رضاییان تکلیف تیم آینده شان را روشن نکرده اند.

عزت‌اللهی به تیم ردینگ انگلیس پیوست + عکس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر