بازدید 2662

سال تحصیلی جدید با اردوی مشهد مقدس آغاز می‌شود

کد خبر: ۸۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 28 August 2018

سال تحصیلی جدید در دانشگاه صنعتی شریف با ویژه برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در مشهد مقدس آغاز خواهد شد.

به گزارش آنا، از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه با تشکیل ستاد طرح ورودی‌های جدید و به منظور آشنایی دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی با این دانشگاه، ویژه برنامه‌های متنوعی چون اردوی فرهنگی تفریحی مشهد مقدس، ویژه برنامه "شریف سلام"، ویژه برنامه‌ خانواده‌ها و... را برگزار خواهد کرد.

این دانشگاه هر ساله اردوهایی همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی در مشهد مقدس برگزار می‌کند. دانشجویان جدید‌الورود از روز‌های 3 تا 6 مهرماه میهمان امام رضا (ع) خواهند بود و دوران دانشجویی خود را با زیارت حرم مطهر ایشان آغاز خواهند کرد.

همچنین برنامه‌هایی در تهران به جهت آماده‌سازی بهتر ورودی‌ها برای شروع زندگی دانشجویی و همچنین خانواده‌های آنها طراحی شده است.

بر‌همین اساس سه‌شنبه سوم مهرماه پیش از حرکت دانشجویان جدید به مشهد مقدس ویژه برنامه‌ای با عنوان "شریف سلام" با حضور جمعی از مسئولین و استادان بنام و همچنین ریاست دانشگاه صنعتی شریف در سالن استاد جباری برگزار می‌شود.

در کنار این برنامه‌ها کانال اطلاع‌رسانی ستاد استقبال از ورودی‌های ۹۷ به آدرس SUT97@ و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ویژه‌ خانواده‌های ورودی‌های ۹۷ به آدرس Welcomfamilies@ در پیام‌رسان‌های تلگرام و بله آغاز به کار کرده ‌است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی