بازدید 4011

واکنش مقامات مختلف آمریکا درباره تحقیقات از ترامپ

کد خبر: ۸۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹ 27 August 2018

مقامات مختلف آمریکا درباره تحقیقات قانونی از دونالد ترامپ و امکان اینکه می توان او را استیضاح کرد یا نه واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما؛ شماری از مقامات مختلف آمریکا درباره تحقیقات قانونی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و امکان اینکه می توان او را استیضاح کرد یا نه واکنش نشان دادند.

مقامات آمریکایی در مورد احتمال اینکه می توان دونالد ترامپ را به خاطر شهادت مایکل کوهن وکیل پیشین وی در دادگاه ضد وی استیضاح کرد، اظهارات نظر کرده اند. کوهن در دادگاه این موضوع را تایید کرد که وی مبلغی را از طرف ترامپ به استورمی دانیلز بازیگر فیلم های غیراخلاقی پرداخت کرده است تا وی ساکت شود و از هرگونه اظهار نظر در زمان تبلیغات انتخاباتی درباره ترامپ خودداری کند.

اریک اسوالول نماینده دمکرات ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا درباره ترامپ گفت:ترامپ بالاتر از قانون قرار ندارد. ما نباید درابطه با واقعیت ها همانند ترامپ فردی بی ملاحظه باشیم. اگر این قدرت به ما داده شود که وی را احضار کنیم. آنگاه ما می توانیم به مردم آمریکا این اطمینان را بدهیم که قصد داریم که کار خود را انجام دهیم.

آلن درشویتز استاد حقوق دانشگاه هاروارد هم در این رابطه گفت: ما باید به عمق این موضوع دست پیدا کنیم. به این موضوع توجه کنید که من به خوبی این موضوع را درک می کنم و امیدوارم که ترامپ مرتکب جرم شده باشد و قابل استیضاح باشد رئیس جمهور و یا هر نامزد انتخاباتی مسئوول رفتار و کردار اعضای ستاد مبارزات انتخاباتی خود است. بنابراین تنها سوالی که در اینجا وجود دارد این است که آیا وی در این جرایم مشارکت داشته است یا نه؟آیا او این موضوع را گزارش کرده است یا نه؟برخی می گویند که این موضوع به تامین کننده مالی ستاد مبارزات انتخاباتی مربوط می شود و به رئیس جمهور مربوط نمی شود.

گفتنی است: مایکل کوهن که متولد اوت سال ۱۹۶۶ است یک حقوقدان آمریکایی است که بعنوان وکیل و سخنگوی رئیس جمهور فعلی آمریکا یعنی دونالد ترامپ فعالیت می کرد.تا قبل از این سمت وی بعنوان معاون ویژه و دستیار در شرکت های وابسته به دونالد ترامپ نظیر ترامپ اینترتینمنت و اریک ترامپ مشغول به فعالیت بود.

از آوریل سال ۲۰۱۸ کوهن زیر ذره بین تحقیقات رابرت مولر؛ بازپرس ویژه تحقیقات در رابطه با اتهاماتی از جمله:کلاهبرداری بانکی، تخلف در هنگام برگزاری مبارزات انتخاباتی و پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن روبرو شد.

کوهن یک یهودی ست که در شهر لورنس در لانگ آیلند به دنیا آمد. مادر وی پرستار و پدرش یک جراح بود. او مدرک لیسانس هنر خود را از دانشگاه امریکن یونیورسیتی و در سال ۱۹۸۸ اخذ کرد و سپس دکترای خود را در رشته حقوق از دانشگاه توماس مک کولی در سال ۱۹۹۱ گرفت.

کوهن ابتدا در سال ۱۹۸۸ در ستاد مبارزات انتخاباتی انتخاباتی مایکل دوکاکیس به عنوان یک کارآموز داوطلب حضور یافت و در سال ۲۰۰۸ نیز به باراک اوباما رای داد.هرچند بعدها از وی سرخورده شد.

در سال ۲۰۰۳ در انتخابات جمهوری خواهان برای شورای شهر نیویورک از حوزه منهتن شرکت کرد که به توفیقی دست نیافت.وي در این انتخابات توانست ۴۲۰۵ رای کسب کند ولی رقیب دموکرات او ۱۳۷۴۵ رای کسب کرد.

در ۹ آوریل ۲۰۱۸ اف بی آی به دفتر کار ،محل زندگی و اتاق وی در یک هتل به‌منظور دستیابی به شواهد و اسناد یورش برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان