بازدید 2686

جشن ازدواج اساتید پیام نور در مشهد مقدس

کد خبر: ۸۲۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 21 August 2018

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از برگزاری جشن ازدواج بیش از ۵۰ زوج از کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور در جوار بارگاه علی ابن موسی الرضا خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام نبوی از برگزاری جشن ازدواج بیش از ۵۰ زوج از کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور در جوار بارگاه علی ابن موسی الرضا در بهمن ماه خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور از دو سال گذشته علاوه بر ازدواج دانشجویی و اساتید، ازدواج کارمندان را نیز ترویج کرده و با اعطای وام های قرض الحسنه و سفر زیارتی تسهیلاتی را برای جوانان این دانشگاه فراهم آورده است.

وی افزود: بحث ازدواج در دانشگاه ها از سال ۷۷ توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با نگاه دانشجویی و اساتید آغاز شد و اکنون بیش از ۲۰ سال است که جشن های ازدواج دانشجویی و اساتید در دانشگاه ها برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از ثبت نام بیش از ۴۰ استاد و ۱۳۰ کارمند پیام نور در سایت ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه خبر داد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۲۰۰ زوج در دانشگاه پیام نور استان تهران پیوند زناشویی بسته اند که بسیار باعث افتخار است و امید که تشویق ها و تسهیلات مالی بتواند موانع ازدواج را از سر راه جوانها بردارد و به امر مقدس ازدواج ترغیب شوند.

وی با اشاره به محاسن ازدواج در دانشگاه ها گفت: طبق آمار موجود، درصد طلاق در بین زوج هایی که در محیط دانشگاه ازدواج کرده اند، نسبت به دیگر اقشار جامعه بسیار پایین تر است .

حجت الاسلام والمسلمین نبوی تاکید کرد: افزایش آمار طلاق در کشور به دلیل عدم آگاهی جوانان با مهارت‌های زندگی است و اگرتمامی زوجین با احکام دینی و مهارتهای زندگی و سبک زندگی اسلامی آشنا شوند، بسیاری از مشکلات زندگی آنها مرتفع خواهد شد.

وی با عنوان اینکه کلاس های مهارت‌های زندگی و تحکیم خانواده در دانشگاه پیام نور برگزار می شود، به نقش مهم خانواده ها در تشویق جوانان به امر ازدواج اشاره کرد و گفت: امروز ازدواج در جامعه به دلیل چشم و هم چشمی ها و سختگیری های بی دلیل، با موانع بزرگی روبه رو است و خانواده ها باید با تشویق و آسان گیری بیشتر، این مشکلات را مرتفع نمایند.

وی در پایان کسب مهارتهای زندگی را به تمامی زوجین توصیه کرد و با اشاره به سامانه ثبت نام ازدواج اساتید و کارمندان دانشگاه پیام نور گفت: کلیه اساتید و کارمندان دانشگاه پیام نور در صورت تمایل برای ثبت نام ازدواج و سفر زیارتی مشهد می توانند به این سامانه به نشانی esabtenam.ir مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل