بازدید 7133

نارضایتی رئیس‌جمهور از عملکرد وزیر راه‌وشهرسازی

کد خبر: ۸۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 25 July 2018

رئیس کمیسیون عمران مجلس می‌گوید اختلاف روحانی با عباس آخوندی، منجر به تصمیم تفکیک وزارت راه از وزارت شهرسازی شده است.

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با ایلنا درباره احتمال خروج «عباس آخوندی» از کابینه دولت دوازدهم، اظهار داشت: شاید عملکرد یک وزیر به تنهایی خوب باشد اما امروز کارها تیمی پیش می‌رود و اعضای کابینه باید به یکدیگر اعتماد داشته باشند و بتوانند هر یک اقدامات دیگری را تکمیل کنند اما متاسفانه در حال حاضر نه تنها در کابینه دولت این اعتماد بین وزرا وجود ندارد بلکه در برخی مواقع یکدیگر را تضعیف می‌کنند.

رضایی‌کوچی همچنین درباره عملکرد وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن تاکید کرد: در بخش مسکن اختلاف نظر جدی بین رئیس جمهوری و وزیر راه‌ و شهرسازی وجود دارد و به همین دلیل رئیس جمهوری به دنبال تفکیک وزارت راه و شهرسازی از یکدیگر است.

وی افزود: تصمیم بر جدایی وزارت راه و ترابری از مسکن و شهرسازی ناشی از این است که آقای روحانی بر این باور است که وزیر در حوزه مسکن کارنامه خوبی نداشته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه همین اختلاف‌نظرها باعث شده است که متاسفانه در بخش بازار مسکن و تولید مسکن عملکرد قابل قبولی را از دولت نداشته باشیم، گفت: کارنامه دولت را در این حوزه ضعیف ارزیابی می‌کنم چرا که سیاست‌های اتخاذی مناسب با نیاز کشور نیست. باید به یک فهم مشترکی از نیازهای موجود در بازار مسکن برسیم اینکه بازار باید پاسخگوی چه حجم از تقاضا باشد.

وی افزود: گفته شده باید سالانه ۲۷۰ محله بافت فرسوده نوسازی و بازسازی شود اما این اقدام نیاز به اعتبارات و بودجه دارد که هنوز این اعتبارات تامین نشده است دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست