بازدید 8448
۳

نابغه ای که در ۸ سالگی وارد دانشگاه شد!

کد خبر: ۸۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 05 July 2018

یک نابغه 8 ساله که دوران دبیرستان خود را در مدت زمان تنها 1.5 سال به پایان رساند اکنون وارد دانشگاه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «لائورنت سیمونس» بلژیکی دارای نمره آی کیوی 145 است. لائورنت باید دوران دبیرستان را در مدت زمان شش سال به اتمام می رساند اما او در مدت 18 ماه موفق شد دبیرستان را به اتمام برساند. این نابغه اکنون در حال سپری کردن تعطیلات دو ماهه قبل از ورود به دانشگاه است.

او که پیشتر دوست داشت یک جراح یا ستاره شناس شود در گفتگو با رادیو RTBF بلژیک گفت اکنون می خواهد در رشته کامپیوتر به تحصیل ادامه دهد. او گفت بخاطر وسعتی که درس ریاضی دارد به همین دلیل به این درس علاقه مند است.

پدر لائورنت در خصوص پسرش گفت: «پسرم از دوران کودکی علاقه زیادی به بازی با بقیه بچه ها داشت و هرگز دوست نداشت با اسباب بازی هایش بازی کند؛ اگر پسرم تصمیم بگیرد یک نجار شود هیچ مشکلی با این تصمیم ندارم چون دوست دارم خوشحالی پسرم را ببینم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
بچه بايد بچگي كنه. اين افراد در آينده حسرت دوران كودكي را خواهند خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
یارو واس خودش مخیه
مثل من و تو نیست که همش سرمون تو گوشی باشه
چرا باید وقتشو تلف کنه
ناشناس 08:40 شما نگران آینده ایشان نباشید ایشان تفریح نکنند، فکر و ذهنشان بازز نمی شود. وی می خواهد به مردم خدمت کند زیرا یکی از علاقه مندی های مهم وی دروس سخت ریاضی است و اگر درجامعه ما نیز اولیا برنامه ریزی های مناسبی برای کودگان خود داشته باشند (که البته برخی دارند) نه در سن 8 سال، لااقل در نوجوانی شاهد حضور افرادی باشعور بالا در کشور خواهیم بود که تفریحات آنان آینده مردم و کشور و جهانیان است و نه فقط خودشان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار