بازدید 15539

افزایش تصاعدی قیمت های پارکینگ های برج میلاد

کد خبر: ۸۱۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 02 July 2018

مجموعه تفریحی فرهنگی برج میلاد که در حاشیه بزرگراه حکیم قرار گرفته است و در کنارش بیمارستان بزرگ میلاد نیز قرار گرفته است، از تعداد زیادی پارکینگ جهت استفاده مراجعان برخوردار است که اکثر آنها در اختیار بخش خصوصی است.

به گزارش «تابناک»، با اینکه هزینه پارک خودرو در مجموعه بیمارستانی میلاد برای ورود به پارکینگ 900 تومان و به ازای هر ساعت توقف معادل 300 تومان است، این نرخ در یکی از پارکینگ های مجاور به مراتب بیشتر است و در روزهای گذشته نیز نحوه محاسبه آن به سود پیمانکار تغییر کرده است.

بسیاری از مراجعان بیمارستان میلاد و برج میلاد، هنگامی که پارکینگ های داخلی ظرفیتشان تکمیل شده باشد، ترجیح می دهند خودروی خود را در فضای باز حاشیه بزرگراه حکیم پارک کنند؛ محوطه بزرگی که تا همین چند سال گذشته فضای آزاد محسوب می شد، اما مدتی است که با فنس کشی و آسفالت شدن به پارکینگ خصوصی بدل شده است.

تا همین چند هفته گذشته نحوه محاسبه پارک خودرو در این پارکینگ به ازای هر روز بدون لحاظ کردن ساعت ورود و خروج مبلغ 3 هزار تومان بود که اگرچه به نسبت ورودی و میزان حق پارک بیمارستان بسیار بیشتر بود، اما ثابت بودن این مبلغ خود مزیت های به ویژه برای مراجعانی داشت که در یک بازه طولانی قصد توقف در محل را داشتند.

اخیراً و در میان بی توجهی عمومی مدیریت این پارکینگ خصوصی فرایند محاسبه حق پارک را تغییر داده است و پس از اخذ مبلغ 2 هزار تومان از هر خودرو به ازای ورود، برای هر ساعت نیز یک هزار تومان حق توقف تعیین کرده است.

این تغییر در نحوه محاسبه حق پارک، آنهم در فضای آزادی که تا پیش از این فنس و اجاره ای برای آن پرداخت نمی شد، به این معناست که هر مراجعه کننده به ازای تنها 2 ساعت توقف، باید مبلغ 5 هزار تومان به مدیریت پارکینگ پرداخت کند.

نظر مراجعات فراوان به این پارکینگ و توقف طولانی همراهان بیماران بیمارستان میلاد در آن پارکینگ، اخذ چنین مبالغی از شهروندان تهرانی و مسافر آنهم در چنین شرایط اقتصادی آشفته ای مصداق بارز گران فروشی است که لازم است، مسئولان مربوطه نسبت به آن ورود موثری داشته باشند.

افزایش تصاعدی قیمت های پارکینگ های برج میلاد

افزایش تصاعدی قیمت های پارکینگ های برج میلاد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل