بازدید 2359

چه عینک‌های آفتابی برای فصل تابستان مناسبند

کد خبر: ۸۱۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 28 June 2018

متخصص چشم‌پزشکی با اشاره به اینکه عینک‌های آفتابی نامناسب فرد را مستعد ابتلا به آب مروارید می‌کند،‌ گفت: عینک‌های آفتابی را به هیچ عنوان از دستفروشان تهیه نکنید

به گزارش فارس، ذاکر محمدی در ارتباط با عینک‌ها‌ی آفتابی مناسب در فصل تابستان، اظهار داشت: عینک‌ها باید مانع از تأثیر اشعه ماوراء بنفش به چشم شوند و به طور کامل این اشعه را در شیشه عینک جذب کنند.

وی افزود: عینک آفتابی باید استاندارد UV400 داشته باشد و زیر ابروها تا نزدیک گونه‌ها را پوشش دهد همچنین باید توجه داشت که عینک‌های غیراستاندارد عوارضی همچون سوزش، خارش چشم و سردرد را می‌تواند به همراه داشته باشد.

این متخصص چشم پزشکی گفت:‌در صورتی که افراد از عینک آفتابی مناسب استفاده نکنند احتمال ابتلا به آب مروارید در آنها بیشتر بوده بنابر این تهیه عینک باید حتماً از عینک‌سازی‌های معتبر صورت گیرد و به هیچ عنوان از دستفروش تهیه نشود.

محمدی با بیان اینکه معمولا عینک‌های ارزان قیمت استاندارد نیستند اما عکس آن صادق نیست خاطرنشان کرد: در بسیاری موارد، عینک‌های گران قیمت، که گاه قیمت آنها به دلیل وجود نام تجاری خاص بالاست، از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند و نمی توانند از چشم‌ها نهایت مراقبت و محافظت را به عمل آورند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار