بازدید 2118

امروز آخرین فرصت ارسال مدارک در نقل و انتقال دانشجویان

کد خبر: ۸۱۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 27 June 2018

فرصت ثبت اطلاعات در سامانه نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷ -۹۸ امروز ۶ تیرماه پایان می پذیرد.

به گزارش مهر، انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تنها از طریق سامانه الکترونیکی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت انجام می گیرد.

دانشجویان علوم پزشکی باید ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان براساس بازه های زمانی نقل و انتقال دانشجویان صرفاً از طریق سامانه انتقال و میهمانی انجام دهند.

بر اساس درخواست های متعدد دانشگاه ها و دانشجویان مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه انتقال و میهمانی این سامانه در روزهای ۲ تا ۶ تیر فعال شده است و این فرصت امروز چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ پایان می یابد.

دانشگاه های علوم پزشکی باید ضمن اطلاع رسانی دقیق به دانشجویان نسبت به ثبت، بررسی، ویرایش و اعمال تغییرات توسط دانشجو و دانشگاه های مبدا و مقصد اقدام لازم را معمول و در مهلت تعیین شده در خصوص کلیه مکاتبات پیشین دانشجویان و دانشگاه های مربوطه اقدام کنند.

بر اساس جدول زمان بندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸ رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء در روزهای ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۹۷ صورت می گیرد.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو در روزهای ۲۸ تیرماه تا ۷ مرداد ۹۷ انجام می شود.

همچنین نتیجه توسط دانشگاه مقصد در روزهای ۸ مرداد تا ۷ شهریور اعلام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل