بازدید 11127

آشنایی بیشتر با جذابیت‌های توریستی جزیره کیش

کد خبر: ۸۰۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 03 June 2018

این روز ها جزیره ی زیبای کیش بسیار عالی و محبوب شده است و گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند. جزیره ی کیش یکی از بهترین و عالی ترین جزیره های مسافرتی ایران است که در دریای جنوب ایران دارد. شواهد و گزارشات سالانه نشان می دهد که این جزیره بیشترین آمار و استقبال سالانه را درتور کیش داشته. همچنین کیش چند سالی است که تفریحات گوناگون و متنوعی را به خود اختصاص داده و این البته در جذب توریست و گردشگری نقش مهمی داشته است.

آب و هوای کیش

جزیره ی کیش به واسطه ی اینکه در دریاهای جنوب ایران قرار دارد دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد. در این جزیره باران کم و به ندرت پیدا می شود. اگر هم بارانی بیاید تنها در فصل های پاییز و زمستان دیده می شود. فصل تابستان اوج گرمای کیش است و در بهار کیش در بهترین حالت آب و هوایی قرار دارد.

غذاهای مردم کیش

مردم کیش به واسطه ی قرار گیری در کنار آب های خلیج فارس غذاهای دریایی و ماهی های فراوانی را نوش جان می کنند. رستوران های کیش منوی عالی و متفاوتی دارند.

برنج شکر با محمر

لباس های سنتی کیش

مردم کیش لباس های متنوع و رنگارنگی به تن می کنند که البته در بیشتر بازار های کیش دیده می شود. بیشتر مردان کیش لباس محلی و عربی دشداشه و زنان کیش از لباس های رنگی استفاده می کنند.

توریست ها در کیش از چه لباس هایی استفاده کنند؟

معمولا توریست هایی که از شهر های مختلف به کیش مسافرت می کنند بهتر است از لباس های سفید رنگ و خنک ، کلاه و عینک آفتابی استفاده کنند. این موضوع در تمام سال برای کیش برقرار است. تنها در فصل دو فصل پایانی که کیش کمی خنک تر می شود، توریست ها می توانند از لباس های گرم تری استفاده کنند.

تفریحات کیش

بیشتر تفریحاتی که در کیش دیده می شود هیجانی و مفرح می باشد. از بهترین آن ها می توان به فلای برد کیش، جت اسکی و انواع قایق های موتوی، چتر پاراسل و سافاری و بیابان گردی کیش اشاره کرد. شاید به مرور بتوانید این تفریحات را در ایران پیدا کنید. اما در کیش فراوان و عالی پیدا می شود.

جت اسکی

تفریحات کیش با توجه به روز ها و ساعت های مختلف هزینه ی مختلفی هم دارند.

فلای برد

در میان تمامی تفریحات کیش بهتر است از پارک ابی اوشن استفاده کنید. در پارک آبی اوشن علاوه بر تفریحات فراوان کیش می توان از خانه وحشت، تونل هیجانی و... استفاده کرد.

هتل های کیش

بیشتر هتل های کیش خوب و مورد علاقه ی مردم می باشند. هتل های کیش انواع گوناگون 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره را دارند. معمولا هتل های 5 ستاره ی عالی کیش سرویس های اچی بی دارند و از این نظر توانسته اند مردم را به سمت خود جلب کنند. هتل های پارمیس و مارینا از همه نظر با کیفیت و عالی هستند و در بهترین مناطق کیش قرار گرفته اند.

هتل داریوش کیش بین مسافران محبوبیت بالایی دارد. این هتل تقریبا نمایی مانند تخت جمشید دارد و خدمات خوبی هم ارائه می دهد. آمار سالانه نشان می دهد این هتل در جلب رضایت توریست ها نقش مهمی ایفا کرده است.عده ای از مسافران معتقدند که برای مسافرت به کیش کافی است در هتل داریوش اقامت کنید تا خود را در تخت جمشید تصور کنید.

در میان تمامی هتل های 5 ستاره ی کیش هتل ترنج سالیان سال است که توجه مردم را به خود جلب کرده است. این هتل از طرفی به ساحل و از طرفی به دریای خلیج فارس راه دارد. به همین دلیل کمی متفاوت از همیشه جلوه می کند. قیمت هتل ترنج کیش به نسبت دیگر هتل ها بالاتر می باشد.

چرا تورهای هوایی کیش انتخاب شوند؟

جزیره ی کیش به نسبت این که در میان آب های آزاد قرار گرفته است، بهترین گزینه برای رفتن به آنجا استفاده از هواپیما می باشد. اگر مسافران بخواهند از گزینه های غیر از هواپیما استفاده کنند باید با ماشین یا اتوبوس به یکی از بنادر و لنگرگاه های هرمزگان برسند و از آنجا با استفاده از کشتی به کیش بروند.

پروازهای کیش

هر روز و هر ساعت پرواز های مختلف روانه ی این جزیره ی زیبا می شوند. با توجه به این که این جزیره محبوبیت فراوانی دارد، ایرلاین ها ساعت پرواز های مختلف خود را روی سایت نمایش می دهند.

معمولا ایرلاین ماهان که هواپیمای ایرباس دارد و برای مردم بسیار محبوب است، هر روز یک پرواز به سمت کیش دارد. ایرلاین کیش ایر بعد از ماهان یکی از بهترین و عالی ترین ایرلاین های هوایی می باشد و هر روز در چند ساعت مختلف پرواز های خود را سمت کیش باز می کند. برای مثال یک ساعت پروازی 10:30 یک ساعت پروازی 17:00 و ... می باشد.

جا دارد درباره ی هواپیمایی زاگرس هم به شما توضیح دهیم. این ایرلاین معمولا ساعت های 17:15 به کیش می رود و حدود ساعت 20:00 باز می گردد.

چگونه از کیش وارد هتل شویم؟؟؟؟

برای رفتن به هتل از فرودگاه کیش تاکسی خطی های فرودگاه همیشه حاضر هستند. اما اگر مردم گزینه ی تور کیش را انتخاب کنند خود این تور دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد که مسافران را به هتل مورد نظر می برد. برای رفت و آمد های بین شهری هم مشکلات فراوانی وجود ندارد.

مراکز و بازار های خرید کیش

خوشبختانه این امکان وجود دارد که به راحتی به بازارها و مراکز خرید کیش برویم. معمولا بهترین هتل های کیش هم نزدیک به مراکز خرید هستند. برای مثال هتل داریوش که چندی پیش درباره ی آن توضیح دادیم، به مرکز مروارید نزدیک است.

نوید24بهترین و عالی ترین قیمت تور کیش را به شما ارائه می دهد و شما را راضی نگه می دارد.

تفاوت تور کیش و تور مشهد در چیست؟

مشهد و کیش از لحاظ مسافرتی بسیار متفاوت است. تور مشهد بسیار زیارتی و تور کیش بیشتر سیاحتی می باشد. و هر دو شهر مسافران مخصوص خود را دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی