بازدید 8887
۱
خبر

شاهکارجدید معاون سفارشی؛حسینی با استقلال به توافق نرسید

کد خبر: ۸۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 01 June 2018

حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال با این تیم برای تمدید قرارداد به توافق نرسید تا بار دیگر توفیقی معاون ورزشی این باشگاه که چندی پیش خبر از تمدید پنجساله وی داده بود، دروغ گفته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، فصل نقل و انتقالات برای استقلال خوب پیش نمی رود و به جز تمدید قرارداد شفر که محتمل به نظر می رسید، نورافکن از این تیم رفته و حسین حسینی گلر فیکس استقلال از اکثر بازی های فصل هم در جلسه با مسئولان باشگاه با این تیم به توافق نرسیده و جلسه تمدید قرارداد بدون نتیجه خاصی به اتمام رسیده است.

Related image

قبل از این توفیقی مدیر نقل و انتقالات استقلال از توافق برای تمدید پنج ساله خبر داده بود اما سه روز قبل این پست خود را در اینستاگرام حذف کرد و حالا خبر می رسد جلسه دو روز قبل برای تمدید قرارداد حسینی با استقلال بدون نتیجه به پایان رسیده است و این بازیکن حتی یک سال هم راضی به ماندن در جمع آبی ها نشده تا شاهکار توفیقی معاون سفارشی استقلال مشخص شود. حسینی با پیشنهادهای نجومی مدنظر تراکتورسازی و سپاهان نیز هست و نگرانی از تکرار نیمکت نشینی ها که منجر به حذف از تیم ملی شد یکی از اصلی ترین دغدغه های او است. در ضمن حسینی اگر با استقلال توافق کند هم پنج ساله نمی بندد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس چرا میگم پندار نیک؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی