بازدید 18544
واکنش ظریف و عراقچی به ادعاهای بی اساس نتانیاهو؛

ظریف: ترامپ و چوپان دروغگو برای لغو برجام به سراغ ادعاهای قدیمی رفتند/ عراقچی: به دنبال صحنه‌سازی برای از بین بردن برجام هستند/ رژیم صهیونیستی در بالاترین سطح به صحنه آمده است؛ ما برای همه سناریوها آمادگی داریم

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، در واکنش به این اظهارات نتانیاهو در توییتی نوشت: پسر بچه‌ای که نمی‌تواند از چوپان دروغ‌گو بودن دست بکشد، باز هم می‌خواهد طبق عادتش عمل کند. فضاحت آن کارتون در مجمع عمومی سازمان ملل برایش درس نشده است. فقط سر بعضی از مردم را می‌توان مکرر کلاه گذاشت.
کد خبر: ۷۹۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴ 01 May 2018

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به نمایش های مضحک شهره است، دوشنبه شب در اقدامی جدید با نمایش تصاویری، ایران را به انجام فعالیت های تسلیحات هسته ای مخفی متهم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد: ایران در منطقه شورآباد تهران، سرگرم ادامه برنامه هسته ای خود است!

نتانیاهو با نمایش سیرک مانند سی دی ها و زونکن هایی در این خصوص مدعی شد که اینها مدارک ما از فعالیت های ایران است که با آمریکا به دست آوردیم!

نتانیاهو ادعا کرد: «اسرائیل دسترسی پیدا کرد به نیم تن از مواد داخل دیوارها، ۵۵ هزار صفحه، ۵۵ هزار فایل دیگر در بیش از صد سی دی، هر چه شاهد خواهید بود کپی دقیق از مواد اصلی در ایران است. فایل‌ها شامل اسناد و نمودارهایی است که مقصر بودن ایران را نشان می‌دهد. ما این مواد را با ایالات متحده و دیگر کشورها تقسیم کردیم تا صحت آن را تأیید کنند. سال هاست که می‌دانیم ایران برنامه هسته‌ای سری داشته است. این پروژه ای بوده برای تولید سلاح هسته‌ای.»

ظریف: ترامپ و چوپان دروغگو برای لغو برجام به سراغ ادعاهای قدیمی رفتند/ عراقچی: به دنبال صحنه‌سازی برای از بین بردن برجام هستند

واکنش محمد جواد ظریف

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نمایش نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران در توییتر نوشت: رئیس‌جمهور ترامپ برای «لغو» توافق، بلافاصله سراغ استفاده دوباره از ادعاهای قدیمی‌ رفت که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قبلا آن‌ها را بررسی کرده است. زمانبندی هماهنگ‌شده افشای اطلاعات ادعایی توسط چوپان دروغگو، تنها چند روز پیش از دوازدهم می؛ اما عجول بودن ترامپ برای ابراز خوشحالی، این پوشش را از بین برد.

سیدعباس عراقچی نیز در گفت وگویی تلویریونی درباره کنفرانس خبری نتانیاهو و ادعاهای او گفت: آنچه از نتانیاهو دیدیم، یک نمایش بچگانه و مسخره بود که در سال‌های گذشته نیز شاهد آن بودیم و پیش از این توسط گروهک منافقین اجرا می‌شد.

وی اسناد ارائه شده از سوی نخست وزیر اسرائیل را جعلی و ساختگی دانست و اظهار داشت: این اقدام یک بار دیگر با نقاشی کارتونی در سازمان ملل نشان داده شد که موجب مضحکه نتانیاهو شد. او یک بار دیگر این کار را تکرار کرده و مدعی است، ۵۵ هزار سند در انباری در شورآباد تهران به دست آورده و مدارکی که اثبات می‌کند ایران برنامه پنهانی هسته‌ای داشته است.

این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: نفس این ادعا خنده‌دار است؛ چگونه است که ایران چنین اسناد مهمی را در یک انبار متروکه صنعتی نگهداری می‌کند؟

عراقچی با بیان اینکه ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نخ‌نما شده است، تصریح کرد: آنها بر اساس چنین ادعاهایی موضوع PMD را درست و ادعا کردند که ایران به دنبال ساخت سلاح بوده و سال‌ها آژانس را به خاطر این ادعاهای واهی به زحمت انداخته‌اند.

وی افزود: آژانس هم وارد این ماجرا شد و ایران هم در این سال‌ها برای اثبات بی‌گناهی‌اش همکاری کرد و در نهایت همه این ادعاها در سال ۲۰۱۵ در جمع‌بندی نهایی‌ که آژانس ارائه کرد، باطل بودنشان روشن و این مسأله از سوی نهاد مرجع سازمان ملل که سازمان انرژی اتمی است و نیز در شورای حکام بسته شد.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به ضرب الاجل دوازدهم می خاطرنشان کرد: اینکه نتانیاهو ده روز مانده به اعلام تصمیم ترامپ درباره برجام این نمایش را اجرا می‌کند، مشخص است یک تئاتر طراحی شده برای تأثیرگذاری در تصمیم ترامپ است یا اینکه به دنبال صحنه‌سازی برای از بین بردن برجام هستند و جالب است که همه در این رابطه بسیج شده‌اند و رژیم صهیونیستی در بالاترین سطح به صحنه آمده است.

عراقچی با تأکید بر اینکه ما برای همه سناریوها آمادگی داریم، ابراز داشت: نفس این ادعاها و اقدامات نشان می‌دهد تا چه اندازه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از برجام و شرایطی که این توافق برای ایران ایجاد کرده است، نگران و عصبانی هستند.

واکنش‌های مهم به ادعاهای نتانیاهو

بلافاصله پس از پایان سخنرانی نتانیاهو، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس مشترک مطبوعاتی با محمد بوهاری، رئیس‌جمهور نیجریه در واکنش به سخنان نتانیاهو گفت: این وضعیت قابل قبولی نیست. آنها بی کار ننشسته اند. آنها موشک هایشان را پرتاب می کنند که گفته می شود، صرفا برای نمایش در تلویزیون است. من این طور فکر نمی کنم.

از ابهامات قابل توجه در ادعاهای نتانیاهو اینکه در شرایطی که وی مدعی است، رژیم اسرائیل اطلاعات سری درباره برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار مقامات آمریکایی نیز قرار داده، همین هفته پیش و در جریان بررسی صلاحیت مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده، وی اذعان داشت که «قبل از برجام هم ایران در مسیر دستیابی به بمب هسته ای نبود.»

در میان مقامات فعلی و گذشته آژانس، سخنان اولی هینونن، معاون پیشین آژانس بین‌الملل اتمی و از مخالفان سرسخت فعلی برنامه هسته‌ای ایران قابل توجه است. جولیان بورگر خبرنگار روزنامه گاردین در واکنش به ادعای تازه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی، سخنان هاینونن را منتشر و تصریح کرده که ایران برجام را نقض نکرده است.

وی افزود: قبلا و در سال 2008، تصاویری را که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره فعالیت‌های مخفی تسلیحات هسته‌ای ایران به نمایش گذاشت، در یک نشست محرمانه دیده‌ام. در برجام از ایران خواسته نشده تا به فعالیت های هسته ای گذشته خود اعتراف کند و تحقیق در این باره بر عهده آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

نتانیاهو چه ادعاهایی مطرح کرد؟

نخست وزیر رژیم اسرائیل بر خلاف ادعاهای اولیه، طرح خود برای ایجاد فشار به منظور خروج ترامپ از برجام را نه در قالب یک بیانیه بلکه در قالب یک سخنرانی تلویزیونی و ارائه یک پاورپوینت و در شرایطی اجرا کرد که ادعا می‌کرد ده‌ها زونکن اسناد و تعدادی لوح فشرده مربوط به پرونده هسته‌ای ایران در پشت سر وی است.

نتانیاهو در ابتدا مدعی شد که رژیم اسرائیل در قالب یک موفقیت بزرگ جاسوسی به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد، ایران پس از امضای برجام در سال ۲۰۱۵ همه اسناد مربوط به برنامه خود برای ساخت سلاح هسته‌ای را از سال 2017 در یک مرکز محرمانه در حومه تهران (شورآباد) مخفی کرده است.

نتانیاهو با پرده‌برداری از تعداد زیادی پوشه و سی‌دی مدعی شد که اسرائیل در این عملیات اطلاعاتی، توانسته به ۵۵ هزار صفحه و ۵۵ هزار فایل دیجیتال از اطلاعات مربوط به برنامه هسته ای نظامی ایران در قالب ۱۸۳ سی دی دست پیدا کند.

او با نشان دادن تصاویری از آن چه به گفته او از اسناد هسته‌ای ایران به دست آمده، ایران را متهم کرد که برای سال‌ها به مجامع بین المللی درباره برنامه هسته ای خود دروغ گفته است.

مهم‌ترین ادعای نتانیاهو در این شوی تلویزیونی این بود که برای سال ها می دانستیم ایران یک برنامه هسته ای نظامی محرمانه دارد که نامش طرح آماد است. حال می توانیم ثابت کنیم که طرح آماد، یک طرح جامع برای طراحی، تولید و آزمایش سلاح های هسته ای بود. همین طور می توانیم ثابت کنیم که ایران محرمانه اطلاعات پروژه آماد را مخفی کرده است تا هرگاه قصد کرد سلاح هسته ای تولید کند، از آن استفاده کند. بنا به ادعای نتانیاهو، اسناد به دست آمده نشان می دهد، ایران در پی تولید و آزمایش ۵ کلاهک هسته ای با قدرتی برابر ۱۰ کیلوتن تی‏ان‏تی بوده، ولی طرح آماد پس از حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ متوقف شد؛ اما تلاش های ایران در این ارتباط ادامه داشته است.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در جمع‌بندی سخنان خود مدعی شد که:

  1. ایران درباره عدم برخورداری از برنامه نظامی هسته ای دروغ گفته است.
  2. حتی پس از امضای توافق هسته ای، ایران دانش هسته ای نظامی خود را با هدف استفاده در آینده حفظ کرده است.
  3. ایران در سال ۲۰۱۵ که باید طبق توافق هسته ای اطلاعات کاملی را در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی می گذاشت، باز هم دروغ گفت.
  4. در پایان این که توافق هسته ای مبتنی بر دروغ است.

آخرین بخش این برنامه تبلیغی نتانیاهو، اعلام انتظار وی از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بود. نتانیاهو در این باره اظهار داشت: «در چند روز آینده، رئیس جمهور آمریکا درباره این توافق تصمیم خواهد گرفت. من مطمئنم او تصمیم درستی خواهد گرفت».

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۹
بی نشان بسیار مهم، در این روزها بسیار مراقب و آماده باشید هوشیاری نظامی و امنیتی در تمامی سطوح. شرایط بسیار بغرنج و غامضی است که هر احتمالی ممکن است بیفتد معلوم نیست پشت این سناریو چه اهدافی طراحی شده است به جد هوشیاری نظامی برای هر احتمالی داشته باشید. بی نشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ازابتدای سال97بورس درحدود 6000 واحد سقوط کرده وروندنزولی آن همچنان ادامه دارد بااینحال روزنامه بشدت حامی بورس یعنی دنیای اقتصاد درمدت یادشده هیچ واکنشی به این موضوع مهم نداشته البته تیترصفحه اول روزنامه امروزش (سه شنبه11اردیبهشت) را به بورس اختصاص داده اما بورس ونزوئلا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
کامنت جالب یک هموطن : ترامپ چوپان دروغگو اما امضای کری تضمینه!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
سه شنبه 11 اردیبشت97 :
یورو 72170
پوند82100
دلار آمریکا ؟؟؟
دلار کانادا 46620
سکه 19150000
اسرائیل خودش بمب اتم دارد باید به نتانیاهو فهماند که به ایران در سوریه حمله نکند به نتانیاهو رو ندید نتانیاهو گستاخ هست
دیگه مطمئن شدم که اینا از برجام خارج نمیشن. فقط میخوان مردم و اقتصاد کشور رو از درون نابود کنند. این برنامه تا به حال 2 بار انجام شده و باز هم ترامپ تمدید می کنه، تهدید می کنه، تحریم جدید می کنه و تاکید می کنه که دیگه بار آخر بود. و این داستان ادامه دارد...
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا از اسرائیل خواست با «راه حل دو کشور» در مذاکرات آتی صلح با فلسطین موافقت کند

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت/ ۳۰ مه به اسرائیل پیشنهاد داد راه حل دو کشور در مذاکرات صلح با فلسطینیان را بپذیرد. مایک پمپئو گفته است: «در راه حل دو کشور، هر دو طرف به طور مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند. ما مطمئناً با دو کشور مستقل موافقیم و فکر می‌کنیم احتمال دستیابی به صلح از این طریق بیشتر است.» وزیر خارجه آمریکا از فلسطینیان هم خواست که گفت‌وگوهای سیاسی با اسرائیل را از سر بگیرند. پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنگام شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرده بود که چنانچه اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها خواهان راه حل دو کشور باشند، دولت آمریکا نیز از درخواست آنان حمایت می‌کند.
اراجیف این آشغال رو ولش کنید. جواب موشکهاش رو بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
نمی تونیم
دروغ گویی که کشورش سال ها زیر یک سوله برنامه هسته ی خودش رو پیش برد و کشورهای عربی و غربی با این که اطلاع داشتن در مقابل اون سکوت کردن چرا که اون برنامه رو خطری برای خودشون حس نمیکردن بلکه اون رو برنامه ی میدونستن برای کشتار ایرانی ها حالا همین دروغ گو ایران رو داره متهم به دروغ گویی میکنه متاسفم برای ترامپ و اروپا و خاورمیانه که که این دیوانه دروغگو اونهارو مثل مسخ کرده و انگار عروسک خیمه شب بازی تو دست نتانیاهو دروغ گو هستن
نتان یاهو دروغ نگه میمیره، پس باید تا روز تمدید سبر کنیم ببینیم اون یکی دیوانه (ترامپ) چه تصمیمی میگیره .
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
سبر!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ثبر اینجوریه اظیزم
برجام صد در صد تمدید میشه
اینا همش بازیه
مثل بازی جدید این و اون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
صد در صد مخالفم واز حالا جوابتونو برای اینکه میگفتین برجام کلاه گشادی بود که سر ماگذاشتن اماده کنین چون ترامپ هم بهمین بهانه که کلاه سرشون رفته خارج میشه.اگر چنین شد لطفا دست از سر سیاست ومردم بردارید واجازه بدید اونها که بینش سیاسی بیش از جناح شما دارن کارها رو سامان بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
چه خارج بشن چه نشن برجام کلاه گشادی بود که سر ما گذاشتند و هیچی نصیب ما نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
برجام اهرمی خوب برای فشار بر ایران است
فشار بیشتر و بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
جناب۱۱.۳۷.باید سعی میکردیم تا چیزی نصیبمون بشه.مگر قرار بود با برجام صبح به صبح یکی در خونمون رو بزنه وپول بهمون بده وما هم بخوریم وبخوابیم؟برجام زنجیری که به پای ما بود باز کرد.خودمون با موشک هوا کردن وشعار نوشتن بدنیا گفتیم مرغ ما یک پا داره وحالا با بهم خوردن برجام قدر اینروزها رو هم خواهی دونست البته بشرطی که کاسب تحریم نباشی هموطن عزیز من.در اینصورت با بهم خوردن برجام میرسیم به همون نقطه که شروع کردیم.ببینیم چه میکنید وچه در چنته دارید چون برجام بیفرجام سیب وگلابی هم تا چند روز دیگه بهم میخوره.امیدوارم برای اونروز غیر از شعار برنامه دیگه ای هم در چنته داشته باشید
این چوپان دروغگو این ام الفساد

خودش و رژیم بی هویتش بالا دویست کلاهک اتمی داره. بعد با کمال پرویی داره در مورد کشورهای دیگه نظر میده.

خب اگه دنیای غرب بر اساس قوانین حقوق بشری تبیین شده. چرا هیچکدوم از کشورهای اروپایی دادشون در نمیاد که خود اسرائیل بمب اتم داره.

خیلی میخاد نمک به حروم و پروو بود که روو بمب نداشته ی ما اینجور مانور بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
.... خیلی زیاد شده متاسفانه
از آزادی بیان حرف میزنه
از فیلتر نشدن حرف میزنه
از عدالت اجتماعی حرف میزنه
از حقوق شهروندی حرف میزنه
این امریکاییا و فرانسه و انگلیس و آلمان و کلا غربیا و آژانس انرژی اتمی و سازمان ملل که اینقدر نگران توسعه سلاحهای هسته ای هستند و دلشون واسه مردم دنیا میسوزه چرا ی بار اسراییلو تحت فشار نمیزارن که اجازه بازرسی به بازرسای آژانس بده.اگر درمورد ایران چندسال پیش منافقین به اونا اطلاعات دادن و باعث شد این مشکلات واسه ایران پیش بیاد کل اطلاعاتشون خلاصه میشد در اینکه ایران داره فعالیت مخفیانه هسته ای انجام میده که بعد از بازرسی واسه دنیا معلوم شد این فعالیتها صلح آمیز بوده ولی در مورد اسراییل یکی از دانشمندای هسته ای اسراییل که خودش توی صنعت هسته ای اسراییل کار میکرد فعالیتهای هسته ای اسراییلو افشا کرد و معلوم شد اسراییل بین۱۰۰ تا۲۰۰ کلاهک هسته ای ساخته بوده.ضمنا این رقم مربوط به اون زمان بوده و قطعا حالا خیلی بیشتر شده.به نظر من اگه ایران بگه که ما حاضریم اجازه دسترسی به تمام نقاط مورد نظر اونارو میدیم به شرطی که اسراییل فقط اجازه بازرسی از تاسبسات هسته ای خودشو بده پیشنهاد بدی نباشه.شاید اینجوری دهن امریکا و امریکا پرستای ایران بسته بشه،البته اونا پرروتر از این حرفا هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
دوست عزیز اسراییل عاقلانه رفتار میکنه ومثلا نگفته سلاح اتمی دارم تا تهران رو با خاک یکسان کنم برای همین دنیا ازش وحشت نداره.ولی ما علنا میگیم تل اویو رو با خاک یکسان میکنیم ودنیا رو از اینکه قدرت داشته باشیم به وحشت میندازیم.کلا سیاستمداران ما بد عمل کردن که جای ظالم ومظلوم تو دنیا عوض شد والبته رسانه ها ودستگاههای جاسوسی ونفوذیهای اونها هم خوب عمل کردن
نتانیاهو به تنهایی میتونه یه سیرکو بچرخونه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
میتونه توی سیرک خوب بچرخه، برقصه و اینورو .اونور بپره
آقای ظریف،اگر نتانیاهو را به چوپان دروغگو تشبیه کرده اید باید بدانید که آمریکا هم گرگ قصه شنگول و منگول و حبه انگور میباشد و ایکاش شما یکی از آن سه بزغاله ساده دل نباشید.وقتی بعضیها در ایران از بدعهدی امریکاییها صحبت میکردند شما یا در بالکن هتل کوبورگ با آنها صحبت خصوصی میکردید و یا در خیابانهای وین دوستانه با انها قدم میزدید.بین دولت ان زمان امریکا با دولت فعلی هیچ تفاوتی نبوده و نیست به جز در نوع گفتار.دولت فعلی چهره بدون روتوش امریکاست.ضمنا باید گفت این کدخدا مارا حتی به رعیت بودن هم قبول ندارد که اگر داشت به قول اقای روحانی میتوانستیم با او ببندیم.نظر امریکا در مورد ما همان است که درمورد بن سلمان و سعودی گفت،از نظر انها ما گاوهایی بیش نیستیم با این تفاوت که سعودی ها شیرده هستند ولی ما گاو نر هستیم،شیر که نمیدهیم به کنار شاخ هم میزنیم.سعودیهارا به قول ترامپ تا شیر میدهد میدوشند و بعد سر میبرند ولی مارا در اولین فرصت که بتوانند سر میبرند و گوشتمان را تکه تکه میکنند و با دوستان خود تقسیم میکنند.البته ما حداقل تا به حال این شانس را داشته ایم که تا به حال وارد خانه انها نشده ایم و گرنه الان مشغول کشتن شپشهای ما هم شده بودند
یکی بگه ضدجاسوسی ایران داره چیکار میکنه؟!؟!
چوپان دروغگو لقب برازنده ایه
اسراییل در هر حمله داره ده ها ایرانی رو در سوریه شهید میکنه و در مجامع بین المللی هم تا تونسته با کمک اعراب بر علیه ما قطع نامه و تحریم درست کرده اونوقت واکنش وزرات امور خارجه فقط لبخند و حرف هست. اعراب دخالت ایران در امور خود را نمیخواهند. ما اگر خیلی آباد کن بودیم همین ایران رو آباد میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
سیاست ایران در سوریه توسط وزارت خارجه تنظیم نمیشه.
دولت تدبیر و امید تحویل بگیرن..عراقچی دیشب که پس از نمایش نتانیاهو با شبکه خبر مصاحبه تلفنی داشت خیلی نفس نفس میزد و به گمانم واقعا نگران بود و ترسیده بود از نتایج این نمایش..
بچه شیطان
ای بابا پس چرا تو زمان مذاکرات اینقد به به وچهچه میگردید دیدید بقول رهبر که گفته بود من به این مذاکرات خوشبین نیستم حالا رسیدید به حرف بزرگان جرات داشته باشید ازاد مرد باشید یه معذرت خواهی کنید از ملت واستعفا بدید
هیچ وقت ما دنبال بمب اتمی و هسته ای نبوده ایم !!!!!!
احمق بی خرد خواست استاند آب کمدی اجرا کند بیچاره اترا هم بلد نبود جز اینکه ابروی نداشته اش را بباد بدهد کار دیگری نکرد امریکا سر این دلقک بازیچه همه تخم مرغ هایش را شکست
به کوری چشم نتانیاهو ما هم تابلوی روز شمار داریم که روز نابودی اسرائیل را نشان می دهد .
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
شماها هنوز از این حرفا میزنید؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
نیما جان طنز تلخ نوشته این دوستمون رو درک نکردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آقا نیما شما هنوز این حرفها رو باور نکردی
حال که عمری از ما رفته گرفتار این شیخ حسن روحانی و اقای ظریف شده ایم که برجام برجام شان گوش ما را کر کرده ... !!! بابا این چه برجامی است که تمام اصولگرایان دنیا چه شریعتمداری و بقیه ... ضد ان هستند این همه نحوثت در برجام بود ما نمی دانستیم
وقتی قدرت داشته باشین هر چی میگین مورد قبول همه قرار میگیره حتی اگه مسخره و دروغ باشه...
جهان تنها با زور و قدرت تفهیم میشه و سیاست در کنارش رده دومه
وقتی میگید ما برای همه سناریوها آمادگی داریم نمیدونم چرا بیشتر میترسم.
یک مثال داریم میگه "دیگ به دیگ میگه روت سیاه"

دیپلماسی یعنی دروغ گویی
نمی دونم این مردک مخاطب رو چی فرض میکنه که این نمایش ها رو میده!!! نیم تن سند از لای دیوار از ایران آوردیم!!!!
خوب الان حتی ادارات هم اسناد معمولی رو دیگه اسکن میکنن و نگهداری اطلاعات روی کاغذ و سی دی منسوخ شده.. همه اینها رو میشد رو یه فلش کوچولو جا داد.... برداشته کلی زونکن و سی دی نمایش میده!!!
کاملاً معلومه مردک دنبال نمایش هست!!! به نظرم جای این آدم توی سیرکه...
یه نمایش مسخره. این نقاشی رو اونایی هم که فیزیک رو در حد سرگرمی خوندند میتونند بکشند. شبیه مکانیزم انفجار درونی برای بمب پلوتونیومی هست تو کتابهای فیزیک راحت پیدا میشه چیز محرمانه‌ای نیست
اگه نقاشی کوه و دریا و خورشید کشیده بود بیشتر کار میبرد. میتونست بفرسته تلویزیون نشون بدند بگند این نقاشی رو شیطانیابو کوچولو از ته جهنم برامون فرستاده
ترامپ چوپان دروغگو اما امضای کری تضمینه!!!

:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
الان دولت کری رو کاره؟ترامپ خود کری رو قبول نداره چه برسه قولش.
نگران نباشید. به قول ظریف گفتی مشکل اینجاست که در دنیا گفت و گو کم داریم. بیاد با ظریف مذاکره کنید.
اگر جنگی رخ دهد مسئولان جان بر کف ما در خط مقدم خواهند بود....
میگم موشک جواب موشک ، بمب اتمی هم با بمب اتمی جواب بدین والسلام . کوتاه امدین خوردین . استعمار گران هیچوقت دندان طمع ازا یران برنمی دارند . ازخواب بیدار شین
میدونی چرا انقد گیر دادن به برنامه هسته ای ایران ..؟ چون ایران مدام میگه اسراییل باید نابود شود ..مرگ بر آمریکا ..فلانی باید نابود شود ..بابا انقد اینارو نگید ..خب گیر میدن دیگه ..اسراییل کلاهک هسته ای داره ..یه بار گفته فلان جا باید نابود شود ؟؟؟!!!! خب انقد بی سیاست عمل نکنید دیگه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
از نظر اونا یه ایرانی خوب ایرانی مرده ست چه بگه مرگ بر اسرائیل چه نگه
این ساده لوحی امثال شما ما رو هم به کشتن میده
با دوستان آلمانی خود اخبار تلویزیون را تماشا می کردیم.
برای من جالب بود که آلمانها با دیدن صحنه هایی که نتانیاهو نشان می دهد چه عکس العملی نشان میدهند و چه نظری دارند.
اوّل که خنده معنی داری کردند و یکیشان گفت که نتانیاهو چقدر بچه گانه فکر می کند و یکی دیگر گفت که من نتانیاهو را اینقدر ساده اندیش و کوتاه فکر حدث نمی زدم. آبروی خود را برد.
یکی که روانشناس بود گفت که هنگامی که نتانیاهو صحبت می کرد چشمانش نشان می داد که خودش در ضمیرش به این صحنه سازی میخندد.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
الان هیچکیی نفهمید با وی پی ان نظر گذاشتی
مطالب خوبي داريد
درصورت تمايل به تبادل لينک پيام دهيد
بعد از اینکه با این حرفها، کلی کشور ایران را از درون نابود کردند، ترامپ برجام را تایید می کند و تهدید که این بار آخرین بار بود. نتیجه:
1- دیگه جرات نمی کنیم جواب حمله به تی فور رو بدیم. چون تهدید می کنه که از برجام خارج میشیم. یعنی امنیت اسرائیل تامین میشه.
2- قیمت هایی که بالا رفته دیگه پایین نمیاد.
3- دو ماه دیگه دوباره این داستان از اول شروع میشه.
وای بر امضاکنندگان این توافق سراسر ضرر.
البته مورد چهارم هم اینکه در داخل میگن دیدید امضای کری تضمین بود؟
پارسال پاسخ کامنت هایی که از روحانی ایراد می گرفتند این بود: آبو بریز اونجایی که می سوزه. مردم ایران یادتان می آید؟ یا دوباره تَکرار کنم؟
راه اندازی مجدد سانتریفیوژها وتولید بمب هیدروژنی بهترین راهه.کیم جونگ سونگ کشورشو چنان قدرتمندکردکه ترامپ به التماس افتاده.بادوستی باکره جنوبی قدرتش رو محکمترکرد.
تابناک جون مثبت منفی هارو دستکاری نکن...کاربرا بعد رای دادن صفحه رو بروزرسانی کنند دوباره چک کنند
تایید کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی