بازدید 1807

زمان پایان ثبت‌نام مناظره‌دانشجویی

کد خبر: ۷۹۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 28 April 2018

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی گفت: ثبت نام دور هفتم مسابقات ملی مناظره که از اسفند ۹۶ آغاز شده، در اکثر مراکز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش دانشجو، مهدیه شاه نظری،دبیر اجرایی مسابقات مناظره دانشجویی،ضمن بیان این مطلب درباره مسابقات ملی مناظره دانشجویی که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهارکرد: دبیرخانه مسابقات تا به حال ۶ دوره از مسابقات مناظره دانشجویی را برگزار کرده است که سه دوره آن به صورت سه مرحله‌ای یعنی استانی، منطقه‌ای و کشوری بوده است.

وی درباره دور هفتم مسابقات مناظره دانشجویی افزود: در دوره هفتم حدود ۲۸ استان و ۱۲ دانشگاه در استان تهران این مسابقات را برگزار می‌کنند. مرحله دانشگاهی و استانی به صورت موازی و با مشارکت تمام دانشگاه‌های استان تهران به اضافه استان‌های غیر تهران برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات مناظره دانشجویی، ادامه داد: برگزار کننده اصلی این مسابقات، دفاتر جهاد دانشگاهی در مراکز استان‌ها و دانشگاه‌ها هستند.

شاه‌نظری درباره شرایط ثبت نام در این مسابقات، گفت: محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد، اما دانشجو بودن شرط الزامی است. متقاضیان به صورت تیم‌های چهار نفره ثبت نام می‌شوند و می‌توانند در هر مقطعی از هر دانشگاهی باشند.

وی یادآور شد: تیم‌های شرکت کننده می‌توانند ترکیبی نیز باشند، مثلا یک تیم می‌تواند متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد، پیام نور، سراسری و غیره... باشد.

دبیر اجرایی مسابقات مناظره دانشجویی درباره مهلت ثبت نام در این مسابقات که از اسفند ۹۶ آغاز شده، گفت: مهلت ثبت نام واحد‌های مختلف متفاوت است. در بعضی از مراکز مهلت ثبت نام تمام شده، اما در اکثر مراکز ثبت نام تا اخر اردیبهشت ادامه دارد.

شاه‌نظری با بیان اینکه مهلت ثبت نام و زمان برگزاری مسابقات در دانشگاه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است، خاطرنشان کرد: مرحله استانی دانشگاهی در همه واحد‌ها تا پایان ترم تحصیلی جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی درباره جزئیات دور هفتم مسابقات مناظره اظهارکرد: هر مرحله از مسابقات مناظره را سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه، داوری می‌کنند. برگزیدگان مرحله استانی دانشگاهی به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند و مسابقات مرحله منطقه‌ای نیز ترم تحصیلی آینده برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات مناظره دانشجویی درباره نحوه ثبت نام متقاضیان شرکت در مسابقات مناظره، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر جهاد دانشگاهی و یا سایت مسابقات مناظره به آدرس www.isdc.ir برای ثبت نام در مسابقات اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل