بازدید 5752

حمله شدید زیدان به ادعای دزدی رئال از یووه

کد خبر: ۷۹۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 14 April 2018

زیدان به ادعای سرقت صعود رئال از یوونتوس واکنش نشان داد و آن را شرم آور دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی رئال مادرید گفت:« شرم آور است. هرگز فکر نمی کردم که چنین برداشتی از صعود ما شود. البته که هر کسی می تواند آنگونه که دوست دارد اظهارنظر کند ولی اینکه برخی معتقدند ما ناعادلانه صعود کردیم و از یوونتوس سرقت کرده ایم، خشمگینم می کند. واضح است که رئال مخالفان و دشمنانی دارد و این هرگز عوض نمی شود.

ما به راهمان ادامه می دهیم و ضد رئالی ها بدانند که تاریخ باشگاه را نمی توانند تغییر دهند. می توان بر ضد رئال نوشت و حرف زد ولی تاریخ باشگاه نشان می دهد که ما بهترین در دنیا هستیم. این جوی که علیه ما ایجاد شده طبیعی نیست.

پنالتی از نظر ما واضح بود و ما تا قبل از پنالتی هم شایسته به گل رسیدن برابر یوونتوس بودیم. در این چند روز زیاده از حد در مورد بازی صحبت شده است. ما بدون هیچ تردیدی شایسته صعود بودیم و به هدف مان نیز رسیدیم. اظهار نظر آزاد است ولی باز هم می گویم که وقتی صحبت از سرقت ما از یوونتوس می شود، خشمگین می شوم.»

زیدان درباره تبعات داوری بازی با یوونتوس در سوت های آینده برای این تیم گفت:« هیچ فشاری روی ما نیست و به اینکه ممکن است در ادامه، ما از جانب داوری لطمه ببینیم، فکر نمی کنم. داور هم مثل ما انسان است و باید مثبت فکر کرد. قرار نیست به خاطر اتفاقات بازی با یوونتوس، داوری بیاید و در بازی بعدی به ما ضربه بزند.»

حرف های تند بوفون علیه داور:« درکش نمی کنم. حرفی است که بوفون زده و معتقدم در آن لحظات بیش از حد عصبانی بود و کنترلی روی رفتارش نداشت. در هر صورت باید احساساتش در آن شرایط را پذیرفت ولی گفتم که ما شایسته صعود در مجموع دو بازی رفت و برگشت بودیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی