بازدید 2168

بهسازی خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی زاهدان

کد خبر: ۷۸۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 08 April 2018

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بهسازی اماکن اسکان و بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی آرامش خاطر دانشجویان و خانواده های آنان را به دنبال دارد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر سید محمد هاشمی شهری در بازدید از خوابگاه های این دانشگاه گفت: بهسازی و تجهیز خوابگاه ها علاوه بر فراهم کردن محیط مناسب برای زیست و اسکان دانشجویان، آرامش خاطر و اعتماد خانواده های آنان را نیز به دنبال دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بهسازی اماکن اسکان و بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی یکی از رسالت های مهم حوزه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی است و بر اساس برنامه مدون، با نگاه به اولویت ها و با توجه به اعتبارات موجود استمرار خواهد یافت.

وی ارتقاء شاخص های زیست در خوابگاه های دانشجویی را نیازمند برنامه ریزی و نظارت مستمر برشمرد و گفت: اگرچه حوزه معاونت دانشجویی همواره با کمبود اعتبار مواجه است و همه ساله هزینه های سنگینی برای استمرار ارائه خدمات خوابگاهی هزینه می شود اما برخی از تجهیزات و امکانات رفاهی با هزینه های پایین قابل تامین است و این امر رضایت دانشجویان را بدنبال خواهد داشت.

هاشمی شهری جوانان دانشجو را سرمایه های فکری و معنوی جامعه بر شمرد و ضمن تشکر از مجموعه کارکنان حوزه معاونت دانشجویی از آنان خواست تا دانشجویان را همچون اعضاء خانواده خود به شمار آورند.

وی در عین حال زندگی در خوابگاه های دانشجویی را یکی از مصادیق زندگی در محیط های جمعی عنوان کرد و افزود: خدماتی که توسط دانشگاه در خوابگاه های دانشجویی ارائه می شود بدون همکاری و مشارکت جمعی دانشجویان منجر به بهبود وضعیت زندگی در خوابگاه ها نخواهد شد.

هاشمی شهری در حاشیه بازدید از مجموعه خوابگاهی ریحانه النبی(س) از نزدیک با پیشنهادات و درخواست های تعدادی از دانشجویان و دستیاران ساکن در این خوابگاه قرار گرفت و توصیه های لازم را به دانشجویان و مجموعه کارکنان حوزه معاونت دانشجویی ارائه داد.

دکتر علیرضا انصاری مقدم - سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات عمرانی و بازسازی فضاهای خوابگاهی در تعطیلات نوروز ارائه داد و گفت: علاوه بر نظافت کلی و بهسازی خوابگاه ها، بازسازی و تعمیرات اماکن ورزشی و تفریحی دانشگاه نیز با جدیت در حال انجام است.

وی با اشاره به تعهد اخلاقی دانشگاه در زمینه فراهم کردن امکان اسکان برای دانشجویان غیر زاهدانی و صیانت از آنان در برابر مسائل و مشکلات موجود گفت: در حال حاضر با وجود محدود بودن فضاهای خوابگاهی، تمامی دانشجویان روزانه و حتی دستیاران تخصصی که متقاضی استفاده از خوابگاه هستند اسکان داده شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی