بازدید 7798

گوجه سبز جنجالی در فضای مجازی

کد خبر: ۷۸۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷ 07 April 2018

انتشار تصویری از قیمت مندرج روی بسته گوجه سبز در یکی از پاساژهای تهران سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. هر کیلو 220 هزار تومان!

به گزارش روزنامه خراسان، این بسته در یکی از پاساژهای لوکس تهران برای فروش گذاشته شده است. کاربری در این باره نوشت: «نوبرونه هم نباید این‌قدر گرون باشه. گوجه سبزه داره حق باکلاسی و بالاشهرنشینی‌اش رو می‌گیره.» و کاربر دیگری با انتقاد از این لوکس‌فروشی نوشت: «واقعا دردناکه برخی به نون شب محتاجند و برخی حتی به خودشون اجازه می‌دن چنین قیمتی روی میوه بگذارن. این اگه رواج فرهنگ اشرافی‌گری نیست، چیه؟!»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۶
۴۴۰ گرمه نه یک کیلو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
درسته ولی قیمتش همان کیلویی 220 هزار تومنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
حدود 97 هزار تومن برای 440 گرم گوجه سبز کمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
قیمت بر اساس هر کیلو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
ممنون پروفسور!!!نابغه
کارد بخوره آن شکمی که حوس کنه گوجه سبز کیلوئی 220000 تومانی در خودش قرار بده ، یعنی اگر کارگری برای تامین خواسته خانواده خودش یک کیلو گوجه سبز تهیه کنه بایستی یک پنجم حقوق ماهیانه اش را پرداخت بکنه. به اینگونه فروشنده ها باید گفت "مردم که فقط طبقه اعیان و مرفهین بی درد نیستند، بد بخت بیچاره ها هم جزو مردم این شهر و دیار هستند، بچه های آن ها هم حق دارند حوس بکنند". به فکر بقیه مردم هم باشید. باید این طور تصور شود که شعر معروف "بنی آدم اعضای یکدیگرند..." ، روانشاد سعدی به درد تزیین سردر عمارت سازمان ملل میخورد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
ربطی به فروشنده نداره دوست عزیز اینجاست که باید دولت و سیستم های نظارتی فعال باشند تو مملکت ما اقتصاد بر عکس دنیاست یعنی تمام کشورهای متمدن به سمت کوچک سازی دولت و اقتصاد غیر دولتی میرن ودولت فقت حمایت کننده از صنعت و نظارت بر عملکرد آن ها هستش
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
برادر عزیز . فروش گوجه سبز با این قیمت هیچ اشکالی ندارد. گوجه سبز کالای اساسی نیست و قیمت آن هم در مدت کوتاهی کاهش خواهد یافت. قیمت بالای ابتدای فصل می تواند تا حدود زیادی به باغداران کمک کند. حتما مشتری گوجه سبز با این قیمت مرفهین جامعه هستند و اقشار متوسط هم با این قیمت کمتر ممکن است هزینه خانوار را هدر بدهند. اما این که فضایی ایجاد کنیم که پولدار بتواند پولش را خرج کند حتما به نفع تولید و اشتغال خواهد بود. بگذاریم باغدار ما هم بتواند از ثروت ثروتمند بهره مند شود. میوه فروش و و کارگرش هم به همین ترتیب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
هوس !
گرانی ارمغان فروشنده ها نیست کمی تامل کنید مسبب را پیدا کنید
دقت داشته باشید که حتی برای استفاده از پارکینگ این مجتمع تجاری هم، باید به ازای هر ساعت مبلغ قابل توجهی پرداخت که اون هم مثل همیشه نظارتی بر آن نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
تحریم کنید . چه اصراری هست حتماً از پالادیوم خرید کنید .
با سلام
دوستان چه خوب است که ما با فرهنگ غنی خود از موارد مثبت غربیها الگو برداریم آنجا شما بعنوان خریدار با قدرت خرید خود قدرتمند هستید یعنی اگر چیزی را گران دیدید یا فروشگاهی سرویس و خدماتی مناسبی نداد ازش دیگر به هیچ عنوان هیچ خریدی نمیکنید فرض کنید 1000 نفر اینکار را انجام دهند آن زمان آن فروشگاه پاساژ مغازه بسرعت ورشکسته میشود. بدون درگیری بدون فریاد بدون عصبانیت در نهایت آرامش و خونسردی.
گوجه سبز آب خوردن نیست که آدم اگه همون دم نخوره هلاک بشه . تاره چه اشکالی داره که کشاورزان زحمت کش یه چند روز به نان و نوایی برسند خب یه عده پول که دارند بذارید خرج کنند و گردش اقتصادی اتقاق بیافتد ایا چند روز دیگه که قیمتها پایین میاد و دیگه چیدن اون هم برای کشاورز صرف نمی کنه کسی اعتراض می کنه که وای کشاورز بیچاره . تازه هر چیزی مکانی و زمانی داره مثلا اگر کسی در داخل گلخونه و .. در چله زمستون زردالو عمل بیاره و بگه مثلا کیلویی نیم میلیون کسی حق اعتراض داره که چرا گران است؟
گوشت و مرغ که نیس مردم مجبور باشن بخرن،1ماه صبر کنید پشت وانت میارن 3 کیلو 5تومن
مشکلات جدی تر رو پیگیری کنید.
عجله نکنید . تا حالا کسی از نخوردن گوجه سبز نمرده . دو هفته دیگه با قیمت معقول میشه خرید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار