بازدید 11059
۷

سقوط یک کودک ۳.۵ ساله از سی‌وسه پل اصفهان

کد خبر: ۷۸۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 28 March 2018

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: ساعت هفت عصر امروز یک پسربچه سه سال و شش ماهه از سی و سه پل اصفهان سقوط کرد که به بیمارستان امین منتقل شد.

به گزارش مهر، غفور راستین در خصوص سقوط یک بچه از سی و سه پل اصفهان، اظهار داشت: این کودک سه سال و شش ماهه عصر امروز ساعت هفت از این پل سقوط کرده است.

وی ادامه داد: بعد از حضور نیروهای امدادی اورژانس در محل حادثه کودک که پسر هم بوده است به بیمارستان امین انتقال داده می شود.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان افزود: نیروهای ما تشخیص ضربه مغزی دادند که البته کودک تا زمان انتقال به بیمارستان هوشیار بوده است.

وی در خصوص نحوه سقوط این کودک نیز گفت: طبق گفته های خانواده این کودک، پسربچه سه و نیم ساله حین بازی با دیگر کودکان از یکی از دهانه های پل سقوط کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
بابا یه فکری برای این پل بکنند واقعا بدون هیچ مانعی روی پل برای جلوگیری از سقوط از ارتفاع برای افراد بزرگسال هم خطرناکه.
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
روی یک اثر باستانی بیان نرده بکشن لابد!؟؟؟ از اون حرفاستا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
ساخت پل سی و سه پل به همین صورت بوده و اتفاقی هم نیافتاده . فعلا که رودخانه هم خشکه . شما می تونی از کف رودخانه عبور کنی و برای پل تاریخی اصفهان نظر ندهی
چون این بچه را پدر ومادرش مواظبت نکردند وسقوط کرده است باید سی وسه خراب شود در ضمن کنار دریای خزر هم باید نرده کشی شود که بچه غرق نشود
این چندمین بار است که کودکان در روی این پل پرتاب می شوند بهتر است شهرداری هر چه زودتر اقدام به امن نمودن این پل برای کودکان نماید.
آیا هنوز زمان ایمن سازی این پل فرا نرسیده است؟ چند نفر دیگر باید از روی این پل سقوط کند تا مسئولین به فکر بیفتند.
نیازی به دستکاری پل نیست. می توانند در بستر رودخانه از فوم استفاده کنند که اگر کسی افتاد دست کم ضربه مغزی نشود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار