بازدید 1843

پذیرش دانشجو در تمامی مقاطع دانشگاه علوم اسلامی رضوی

کد خبر: ۷۸۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 17 March 2018

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اصالت حوزوی در حرم مطهر رضوی از میان افراد واجد شرایط(برادران) در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، مقطع کارشناسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی دارای پنج رشته از جمله علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی است که دارندگان مدرک پیش‌ دانشگاهی و طلاب می‌توانند برای شرکت در آزمون ورودی این مقطع ثبت‌نام کنند.

علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی 6 رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه است و علاوه بر آن مقطع دکتری این دانشگاه دارای 6 رشته علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل و فقه جزایی است که داوطلبان می‌توانند تا مورخ 30 اردیبهشت ماه سال 97 برای شرکت در آزمون ورودی این سه مقطع ثبت نام کنند.

آزمون مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مورخ 22 تیرماه سال 97 و آزمون مقطع دکتری در تاریخ 28 و29 تیرماه سال97 در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه سوالات و ثبت نام در آزمون ورودی به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل