بازدید 5778
گزارش بازی

پرسپولیس ترسوی برانکو نیمه اول تنبیه شد

کد خبر: ۷۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 01 March 2018

 استقلال با نمایشی هجومی برنده دربی 86 در پایان نیمه اول شد تا در نیمه دوم بازی جذابی در انتظار تماشاچیان باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری شاگردان شفر به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی و با تماشاگری سرشناس به نام اینفانتینو به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی ها با برتری کامل بر حریف، در آخرین ثانیه های نیمه نخست مزد بازی هجومی خود را گرفتند و سرانجام یک گل وارد دروازه بیرانوند کردند.

در این نیمه، ترس از پاس ها و ساق پای بازیکنان تیم صدرنشین می بارید و ترکیب عجیب برانکو در کنار نمایش بسیار ضعیف انصاری، خلیل زاده، ربیع خواه، احمدزاده و بشار رسن، باعث عقب نشینی پرسپولیس از همان ابتدای مسابقه شد و فرصت های متعددی نصیب مهاجمان استقلال کرد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن و علی علیپور.

پرسپولیس ترسوی برانکو نیمه اول تنبیه شد

دقیقه 7: پاس در عمق تماشایی جپاروف از بین خلیل‌زاده و انصاری، شجاعیان را در سمت راست محوطه جریمه در موقعیت خوبی قرار داد ولی شوت بیرون پای او دقت لازم را نداشت و بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 9: شروع مجدد علیرضا بیرانوند با ضربه سر علی علیپور به وحید امیری رسید تا این بازیکن در محوطه جریمه صاحب موقعیت شود، اما روزبه چشمی به خوبی توپ را از امیری گرفت تا موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال خلق نشود.

دقیقه 16: کرنری که تیام با تیزهوشی با زدن توپ به پای خلیل‌زاده گرفته بود را استقلالی‌ها کوتاه کار کردند که ارسال غفوری به تیرک دوم را شجاع پیش از اسماعیلی با ضرب سر زد و در ادامه بیرانوند توپ را جمع کرد.

دقیقه 24: فرشید اسماعیلی ارسالی روی دروازه پرسپولیس داشت که داریوش شجاعیان در موقعیتی مناسب، نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند تا موقعیت جدی استقلالی‌ها از دست برود.

دقیقه 26: تیام که با بیرانوند تک به تک شده بود تلاش کرد گلزنی کند ولی توپ او را بیرانوند راهی کرنر کرد.

دقیقه 27: استقلالی‌ها در رفت و برگشتی که در محوطه جریمه پرسپولیس داشتند، در نهایت توسط غفوری به موقعیت رسیدند که شوت او به بیرون رفت.

دقیقه 28: پاس وحید امیری به فرشاد احمدزاده داخل محوطه جریمه استقلال، موقعیتی را برای سرخپوشان میدان ایجاد کرد که با پوشش سیدمجید حسینی این موقعیت از دست رفت، هرچند پرسپولیسی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند.

دقیقه 35: فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به استقلالی‌ها راهی کرنر شد.

دقیقه 44 (گل): فرار دیدنی تیام و پاس خوب جپارف به او باعث شد تا این بازیکن در موقعیت شوت قرار بگیرد و ریباند این توپ را وریا غفوری گرفت و ضربه او پس از برخورد به هر دو تیرک دروازه پرسپولیس وارد دروازه بیرانوند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی