بازدید 2416

محرومیت دو سال از تحصیل ۴دانشجوی پرستاری

کد خبر: ۷۷۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 26 February 2018

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مسئولان دانشگاه برای ۴ دانشجویی که به دلیل مشکلات صنفی اعتراض کرده اند دو سال محرومیت از تحصیل در نظر گرفته اند.

به گزارش دانشجو، سعید توانا راد، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص حکم ممانعت از تحصیل دو ساله ۴ دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشجویان پرستاری طی یک اعتراض صنفی تجمعی برگزار کرده اند که این تجمع باعث لغو یکی از امتحانات دانشجویان شد.

وی افزود: این تجمع در خصوص مشکلات رشته‌ای دانشجویان برگزار شد، اما مسئولان دانشگاه چند نفر از دانشجویان را به عنوان برگزار کننده این تجمع به کمیته انضباطی معرفی کردند.

توانا راد خاطر نشان کرد: پس از بررسی کمیته انضباطی این دانشجویان که در آستانه فارغ التحصیلی هستند تا دو سال ممانعت از تحصیل برایشان در نظر گرفته اند که برای ما هم این حکم مبهم است.

وی اضافه کرد: البته این حکم بدوی است و برای بررسی و تایید نهایی به کمیته انضباطی وزارت بهداشت که مسئولیت آن را معاون فرهنگی وزیر بهداشت برعهده دارد ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار