بازدید 6764
گزارش

گلر رکوردشکن استقلال،چگونه جنگ را به رحمتی باخت؟

دروازه بانی که برای حضور در روسیه می‌جنگد، حال باید با رقیب سرسخت تر و آماده تری به نام رحمتی برای عنوان شماره یک استقلال رقابت کند.غیبت در بازی های مهم آبی ها، می تواند او را از چشم کی روش دور کند!
کد خبر: ۷۷۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 26 February 2018

پس از اتفاقاتی که اول فصل رخ داد و بین رحمتی و کادرفنی استقلال اختلافات فراوانی به وجود آمد، رویای حسینی به واقعیت بدل شد و این بازیکن تبدیل به مرد شماره یک آبی ها شد، حسینی خیلی زود خود را در دل هواداران استقلال جا کرد، رکورد زد و به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش تابناک ورزشی، خیلی ها او را شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک تیم کی روش می دانند؛ اما حسینی که این رویا و حضور در روسیه را در ذهن می پروراند، چیزی که انتظارش را داشت به دست نیاورد؛ او که تا چند هفته قبل مدعی جایگاه بیرانوند در درون دروازه تیم ملی بود، این روزها تاحدودی این اتفاق را دور از دسترس می بیند.شفر که به خوبی از او حمایت کرده بود، به ناگهان‌ او را در بازی برابر پدیده نیمکت نشین کرد؛ اتفاقی که درست بعد از رکوردشکنی او رخ داد و البته حسینی به این اتفاق روی خوش نشان نداد و عکس العمل هایی که به ویژه در فرودگاه داشت باعث شد تاحدودی این رفتارها به مذاق شفر خوش نیاید.

رحمتی نیز که پس از اتفاقات عجیب ابتدای فصل خیلی آرام تر و دست به عصاتر پیش می رفت، منتظر فرصتی بود تا خودش را نشان دهد؛ اتفاقی که با تصمیم بزرگ شفر افتاده بود و مبنا را بر این گذاشته بود که در جام حذفی به دلیل تجربه بالای رحمتی و البته قدرت بالای او‌ در مهار ضربات پنالتی از او استفاده کند و برای در جریان مسابقات قرار گرفتن، شفر دو بازی زودتر از او بازی گرفت و رحمتی که تشنه این فرصت بود با مهار یک پنالتی و چندین موقعیت در دو دیدار برابر پدیده و پارس جنوبی جم کلین شیت کرد تا با آمادگی بالا به مصاف صنعت نفت برود.

Image result for ‫حسینی + رحمتی‬‎

بعد از دیدار برابر نفت آبادان، حسینی بار دیگر درون دروازه آبی ها قرار گرفت، اما اکنون این را به خوبی می دانست که سایه رحمتی سنگین تر از همیشه شده و در صورت اشتباهات رخ داده جایگاهش متزلزل خواهد شد و البته تزلزل جایگاه وی در دروازه استقلال منجر به از دست رفتن لباس تیم ملی و حضور در روسیه خواهد شد. حسینی اما بعد از این اتفاقات تاحدودی اعتماد به نفسش را از دست داد و در دیدار برابر ذوب آهن و الریان 4 گل دریافت کرد تا شفری که وظیفه داشت اعتماد به نفس کامل را به حسینی برگرداند، باز هم دست به ترکیب تیمش زده و به بهانه تجربه بالای رحمتی، حسینی را نیمکت نشین کرده و در بازی حساس برابر الهلال رحمتی را فیکس کند.

 رحمتی نیز که این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است، باز هم با عملکردی قابل اطمینان در بازی برابر تیم پرقدرت الهلال کلین شیت کرد تا شفر در کنفرانس خبری بگوید که به خاطر تجربه بالای رحمتی از او در این دیدار حساس استفاده کرده است؛ سخنانی که باز هم اعتماد به نفس حسینی را پایین تر آورد. با بازگشت به ایران همه می دانستند که حسینی باز هم در لیگ برتر فیکس خواهد شد، با این تفاوت که قبل از مسابقه شایعات فراوانی شنیده می شد که رحمتی برای مداوای زانو، فیزیوتراپی و تمرینات بیشتر با تیم به اهواز نمی رود تا به عنوان بازیکن فیکس در شهرآورد روز پنجشنبه به میدان برود. دربی 86، که شاید حساس ترین دیدار فصل برای شفر بوده و حکم تمدید قرارداد او به نتیجه این بازی بستگی دارد.

همین اتفاق باعث شد دروازه بان آبی ها در بازی روز گذشته برابر فولاد خوزستان در طول بازی با استرس بازی کرده و عصبی باشد؛ حسینی که کیفیت خوبی در بازی روز گذشته از خود به نمایش گذاشته بود سعی کرد این موضوع را پنهان کرده و خود را مضطرب نشان ندهد، اما در دقیقه 82 و با کارت زردی که دریافت کرد، مانند آتش فشان فوران کرد تا نشان دهد چه فشار سنگینی را طی هفته های اخیر تحمل کرده است. عکس العملی که با توجه به احساسات او در اوج جوانی، توجیه پذیر است؛ اما باید مراقب باشد و با کنترل احساساتش، در این سن، خیلی زودتر به اوج پختگی از نظر فنی و اخلاقی برسد.

انتظاری که از شفر در این مورد می رود این است که با توجه به تجربه بالای مربیگری اش، این موضوع را بررسی کند تا حسینی که به عنوان سرمایه آبی ها در سال های آتی باید درون دروازه آبی ها قرار بگیرد، با چنین مشکلاتی رو به رو‌ نباشد.البته حسینی در این فصل سخت به دنبال محکم کردن جایگاهش در تیم ملی بوده است، اتفاقی که منوط به محکم بودن جایگاه وی در ترکیب استقلال است و حسینی با علم بر درخشش کاپیتان تیمش در بازی های گذشته و درخشش احتمالی در بازی های پیش رو در دربی و‌ فینال جام حذفی، زنگ خطر را برای خودش به صدا در آمده می بیند، چرا که غیبت در بازی های مهم آبی ها، می تواند او را از چشم کی روش دور کند! دروازه بانی که برای حضور در روسیه می‌جنگد، حال باید با رقیب سرسخت تر و آماده تری به نام رحمتی برای عنوان شماره یک استقلال رقابت کند.

گلر رکوردشکن استقلال،چگونه جنگ را به رحمتی باخت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست