بازدید 7699
سوژه

عادل و یک مناظره جهنمی دیگر/كي‌روش پور درمخمصه كي‌روش

کد خبر: ۷۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 18 February 2018

عادل فردوسی‌پور تهیه کننده و مجری برنامه90 بعد از هفته‌ها سرانجام ترتیب یک مناظره میان علی کریمی و محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال ترتیب داد، مناظره‌اي که 90 را تبدیل به یکی از جنجالی‌ترين برنامه‌هاي سال‌هاي اخیرش کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دراواخر این برنامه عاقبت پر کریمی و كي‌روش به هم گرفت و کارلوس كي‌روش اس ام اسی تند را علیه کریمی به فردوسی‌پور ارسال کرد. عادل پیامک را خواند و کریمی هم گفت باید ببینیم كي‌روش آنقدر جسارت دارد تا این حرف‌ها را چشم در چشم او بگوید؟

عادل در منگنه
اما این مناظره پایانی بر جنجال‌ها نبود چرا که حالا کارلوس كي‌روش‌، تهیه‌کننده برنامه 90 را برای برگزاری یک مناظره با علی کریمی تحت فشار گذاشته است اما آیا این امکان پذیر است؟ فردوسی‌پور هنوز تبعات مناظره هفته قبل را تحمل مي‌کند چرا که این مناظره باعث شده تا عده‌اي از مسوولان سیما آن را نپسندند. اما مشکل عادل اینجاست که او حالا باید در برابر اصرار كي‌روش به مناظره مقاومت کند. موضوعی که با توجه به میزان علاقه عادل به سرمربی تیم ملی و از طرف دیگر عدم تمایل مسوولان رسانه ملی به برگزاری این مناظره حالا فردوسی‌پور را در منگنه قرار داده است.

عادل و یک مناظره جهنمی دیگر/كي‌روش پور درمخمصه كي‌روش

مناظره‌اي که باید باشد یا نباشد؟
بعد از برگزاری مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت جو شدیدا به نفع علی کریمی و علیه فدراسیون و حتی کارلوس كي‌روش شد. كي‌روش حتی عکسی با دستکش بوکس در کنار حسین اوجاقی مربی تیم ملی ووشو منتشر کرد که نشان مي‌داد مربی تیم ملی آماده مبارزه با مخالفانش است. از طرف دیگر علی کریمی با صراحت بارها پیشنهاد مناظره مستقیم با کارلوس كي‌روش را داده و این موضوع هنوز اجرایی نشده است. مسوولان رسانه ملی و حتی شاید خود فردوسی‌پور نیز علاقه‌اي به برگزاری این مناظره ندارند اما یک طرف کارلوس كي‌روش است که آنقدر در فوتبال ایران قدرت دارد که شاید بتواند ترتیب چنین مناظره‌اي را بدهد. اما آیا این مناظره به نفع كي‌روش است یا خیر؟ فردای برگزاری مناظره احتمالی مشخص خواهد شد.

همه‌اش تقصیر سباستین
کارلوس كي‌روش و علی کریمی بعد از جدایی کریمی از تیم ملی بارها با هم چالش داشته‌اند. چالش‌هایی که حتی پیام‌هاي تند طرفین را به همراه داشت. این بار هم تاکید کریمی روی اخراج مربیان ایرانی و آمدن سباستین و مسوولیت او در تیم ملی كي‌روش را بسیار عصبانی کرده است و از آنجایی که همه مي‌دانند مربی تیم ملی برای رسیدن به هدفش تمام تلاشش را مي‌کند شاید این مناظره سر بگیرد و آن وقت مي‌توان منتظر جنجال‌هاي تازه‌اي در فوتبال ایران بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار