بازدید 8005
خبر

قهرمان ووشوی جهان، دستیارکارلوس کی‌روش شد!

اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشوی ایران و قهرمان سابق جهان که با دعوت کارلوس کی‌روش از دو هفته قبل کارش را به عنوان عضو جدید کادرفنی تیم ملی آغاز کرده بود، در تمرین امروز کنار کی روش عکس انداخت
کد خبر: ۷۷۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 16 February 2018

در خبری شوک آور و با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی ووشوی ایران به عنوان دستیار جدید کارلوس کی‌روش مشغول به فعالیت شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها که حاشیه‌هایی درباره دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال پیش آمده و درباره مربیان ایرانی و خارجی که با کی‌روش کار می‌کنند مسائلی مطرح شده، یک خبر جالب از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد. فدراسیون فوتبال امروز عکسی از حاشیه تمرینات ریکاوری تیم ملی منتشر کرد که در آن کارلوس کی‌روش را در کنار حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو با البسه تیم ملی فوتبال نشان می‌دهد.

 فدراسیون در توضیح این ماجرا نوشته است:‌ «حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشوی ایران و قهرمان سابق جهان که با دعوت کارلوس کی‌روش از دو هفته قبل کارش را به عنوان عضو جدید کادرفنی تیم ملی آغاز کرده بود، در تمرین امروز حاضر بود.» به نظر می‌رسد کی‌روش با استفاده از دانش سرمربی تیم ملی ووشو قصد دارد روحیه مبارزه طلبی را در بین بازیکنان تیم ملی تا جام جهانی تقویت کند.

قهرمان ووشوی جهان، دستیارکارلوس کی‌روش شد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان