بازدید 2362

برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه

کد خبر: ۷۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 29 January 2018

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه، نیمه اول اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اظهار داشت: در حال حاضر کار انتخاب دانشجویان نمونه سال 96 در دو وزارت خانه علوم و بهداشت به پایان رسیده و لیست افراد معرفی شده آماده است و در این مراسم 27 نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد و در نیمه اول اسفند با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری معرفی و تقدیر می‌شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع 4 هزار و 624 نفر ثبت نام کردند که تنها 1616 نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

صدیقی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد 1061 نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد 555 نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: به طور کلی تعداد 91 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داوری در مرحله کشوری، تعداد 27 نفر برگزیده می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس