بازدید 2664

امور دانشجویی علوم پزشکی الکترونیکی شد

کد خبر: ۷۶۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 24 January 2018

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از الکترونیکی شدن فرایند امور دانشجویی در نیمسال دوم سال ۹۶ و ۹۷ خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر مهدی قربانیان با بیان این خبر گفت: به منظور پیشگیری از فرایند های اداری و صرفه جویی در وقت دانشجویان و کارکنان سامانه کار دانشجویی الکترونیکی می شود.

وی اظهار داشت: پیش از این دانشجویان به حداقل ۱۵ امضا از واحدهای مختلف نیاز داشتند که همگی دستی بود و دانشجو باید تک به تک به تمامی واحدها مراجعه و امضاهای مربوطه را اخذ می کرد اما هم اکنون این مشکل برطرف خواهد شد.

به گفته مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دانشجویان طی اجرایی شدن این فرایند بعد از دو روز بدون نیاز به حضور در واحدها می توانند فرایند کاری خود را پیش ببرند.

وی همچنین از جذب ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز خوابگاه های دانشجویی خبر داد و افزود: کمبود تجهیزاتی در خوابگاه ها با جذب این اعتبارات تا حد بسیاری بر طرف و تجهیزات مورد نیاز خریداری شد.

به گفته قربانیان هم اکنون ۸۰۰ دانشجوی خوابگاهی در بجنورد (دانشجویان خانم در دو خوابگاه ملکی و استیجاری و آقایان نیز در دو خوابگاه ملکی) سکونت دارند و در شهرستان شیروان نیز ۲ خوابگاه ملکی و در شهرستان آشخانه نیز یک خوابگاه ملکی ویژه دانشجویان وجود دارد.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در این ترم در خوابگاه پسران ابتدا شاهد افزایش تراکم بودیم که با برنامه ریزی و حمایت هیات رئیسه دانشگاه و مسئولان این مشکل برطرف شد و توانستیم از بیمارستان امام حسن(ع) فضایی در نظر بگیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان