بازدید 3840

سرمربی اسپانیا: ایران بهترین تیم آسیا است

کد خبر: ۷۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 29 December 2017

یولن لوپتگی در مصاحبه با شبکه مویستار در مورد فهرست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی۲۰۱۸ روسیه و حریفان لاروخا در این بازی ها صحبت کرد. سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: درست است بازیکنانی که پیش از این توسط من به تیم ملی دعوت شده اند شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی دارند اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از آس، سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: همه شانس دارند حتی دیگو کاستا که نیم فصل بازی نکرد و قرار است در ژانویه به میدان برود. باید دید شرایط او در سال جدید چگونه است. کاستا بازیکن جنگنده و خوبی است. او تجربه زیادی دارد. او را زیر نظر داریم. اگر مانند گذشته خوب بازی کند در جام جهانی ما را همراهی خواهد کرد. 

سرمربی اسپانیایی درباره مهاجم چلسی اظهار کرد: شماره ۹ لاروخا تقریبا قطعی شده است و آلوارو موراتا آن را بر تن خواهد کرد.باشگاه جدید و نقش جدید او را مجبور کرده است بهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد. او به پیشرفت خود ادامه می دهد و هر بار کامل تر از گذشته می شود. این قضیه برای خودش، تیمش و تیم ملی خوب است.

لوپتگی در ادامه اظهار کرد: عملکرد بازیکنان در ماه های آوریل و می برای حضور در تیم ملی تعیین کننده خواهد بود. هنوز همه شانس حضور در جام جهانی دارند چون ۶ ماه به شروع این بازی ها باقی مانده است. لاروخا در جام جهانی با تیم های ایران، پرتغال و مراکش هم گروه است. لوپتگی در این باره اظهار کرد: نخستین دیدار برابر پرتغال می توانست فینال این رقابت ها باشد. به بهترین شکل ممکن خود را به این بازی خواهیم رساند. پرتغال قهرمان کنونی اروپاست و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ جهان در این تیم بازی می کند. با این حال یک تیم خوب پشت سر کریستیانو رونالدو است. همچنین از سرمربی با تجربه ای بهره می برد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت: ایران بهترین تیم آسیا است و مراکش عملکرد خوبی در این سال در آفریقا داشت و توانست ساحل عاج را کنار بزند. سرمربی اسپانیایی عملکرد لاروخا در سال جاری را مثبت عنوان کرد و گفت: به هدفمان یعنی صعود به جام جهانی رسیدیم. بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و جنگنده ظاهر شدیم. بازیکنان کاملا متعهد هستند و از خود اشتیاق زیادی برای بازی کردن نشان دادند. از عملکردمان خشنودم با این حال جام جهانی را در پیش داریم و عملکرد اصلی مان در آنجا مشخص خواهد شد. باید تیم را به نحوی هدایت کرد که تنها برای برد به میدان برود. انتخاب بازیکنان نیز اهمیت زیادی دارد. بازیکنان زیادی در تیم هایشان می درخشند اما همه نمی توانند در تیم ملی باشند. باید بازیکنانی را انتخاب کنیم که در موفقیت تیم تاثیر مستقیمی داشته باشند.
لوپتگی در پایان اظهار کرد: آرزو می کنم در سال جدید بازیکنی آسیب نبیند و همه بازیکنان را بتوانیم در اختیار داشته باشیم. در سال ۲۰۱۸ با تمام انرژی کار خواهیم کرد و جام جهانی روسیه را پیش رو داریم که می تواند برایمان فوق العاده شود چون ما یکی از شانس های قهرمانی هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر