بازدید 6793
گزارش

800میلیون کاوه،700میلیون امیری و200هزاریورو گولچ و 280سکه درپرسپولیس گم شد!

کد خبر: ۷۵۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 19 December 2017

حسین هدایتی، هوادار سابقا متمول و بدهکار کلان بانکی کشور، دربرنامه بامداد امروز نود بار دیگر دست به افشاگری مالی علیه مدیرعامل مستعفی پرسپولیس زد و در گفت‌وگوی ضبط شده با این برنامه مدعی شد 19میلیاردتومان به این تیم پرداخت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، وی گفت: این حق ما مردم و هواداران است که حقایق را بدانیم و شفاف‌سازی شود؛ طی 20 ماه بیش از 100 میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس عایدات و وصولی داشته ولی این درآمد خوب کجا رفته است؟؛ دلیل بر فساد و سوء استفاده نیست ولی مدیران باید شفاف سازی داشته باشند. شیرازی(3090) مدعی است 57 میلیارد تومان در این مدت پرداخت کرده و در یک سال و نیم اخیر ما نیز 15 میلیارد پرداخت کردیم؛ در 30 ماه حدود 19 میلیارد ما دادیم و ایرانسل هم که 15 میلیارد تومان داده و حدود 10 میلیارد تومان نیز از فدراسیون در هر فصل دریافتی داشته‌اند؛ هواداران دیگر نیز که کمکی به باشگاه داشتند. ما حساب کردیم در یک فصل و نیم گذشته 100 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده شده و چه زمانی تا این اندازه درآمد داشته است؟؛ گاهی وزارت و روسای سازمان وقت از ما تقاضای کمک داشتند و ما هم اجابت کردیم.

 حامی مالی سابق پرسپولیس تصریح کرد: ما سال‌هاست با آقای دکتر دوست هستیم؛ بعد از برنامه نود ایشان اظهار لطف کردند و صحبت کردیم؛ اما وقتی در افکار عمومی صحبت شد باید در افکار عمومی آن بحث جمع شود؛ مگر من از جیب شخصی کمک می‌کنم، باید به شخص جواب بدهم؟ بمن ربطی ندارد 700 تومن به وحید امیری ندادید ولی نگویید برای امیری پولی نگرفتیم، مگر من چه کاره بودم که هر روز و حتی نصف شب پول دادم؟ اما حرف زده بودم برای رسیدن به قهرمانی پول پیش پرداخت بازیکنان را می دهم و دادم.

 هدایتی عنوان کرد: باشگاه یک بار برای گولچ پول یورو خواست که تمام مبلغ آن را پرداخت کردیم؛ اینکه می‌گویند یورو را تبدیل به ریال کردیم، عجیب است چون شبانه از من درخواست یورو کردند و گفتند اگر تا شب با او قرارداد نبندیم و پول ندهیم، از ایران می‌رود؛ من نمی‌گویم این پول به حساب باشگاه نرفته ولی حرفم این است اگر پول گولچ را می‌دادند الان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی نداشتند. برای جذب کاوه رضایی پنج‌شنبه شب پیش من آمدند و گفتند تا فردا جمعه باید به او پول بدهیم ولی اگر 800 میلیون تومان را پرداخت نکنیم، کاوه به استقلال می‌رود؛ به دلیل تعطیل بودن بانک‌ها، از صرافی 200 هزار یورو پول گرفتم و به مدیران وقت پرسپولیس دادم ولی به یک باره شنبه شد و دیدم کاوه به استقلال رفت و هنوز که هنوز است، قرار شده آن پول را به من بدهند.

 حامی مالی پرسپولیس اظهار کرد: 19میلیاردتومان از ما پول گرفتید ولی چرا دروغ می‌گویید؟ نمی‌خواهم تشکر کنید ولی تکذیب هم نکنید. قبل از آن دربی که پرسپولیس 4 بر 2 برد، به بازیکنان گفتم اگر امروز نتیجه 6 تایی‌ها را تکرار کنید، نفری یک BMW هدیه می‌گیرید ولی در صورت نتیجه‌ای غیر از آن و کسب پیروزی، 10 سکه تقدیم می‌کنم و به آقای ترکاشوند هم دادم؛ در تصاویر مشخص است که سکه‌ها در جیب آقای خبیری هست و قرار بود در رختکن به بازیکنان پرداخت شود اما آقای طاهری گفت در شان مدیریت و شما نیست که در رختکن نفری 10 سکه را بدهیم؛ یک سال و نیم بعد فهمیدم نفری سه سکه به بازیکنان داده‌اند؛ شاید به ما ارتباطی ندارد در کار مدیریتی شما دخالت کنیم که سه سکه بدهید ولی حداقل 7 سکه دیگر را به ما بازگردانید.

 او با بیان اینکه مگر من بدهکار شما(طاهری) هستم که همیشه از من مطالبه پول داشتید، گفت: در لیست اسپانسری، موضوع 10 میلیارد تومان برای سال گذشته است؛ در 30 ماه گذشته 19 میلیارد تومان به پرسپولیس داده‌ام؛ آقای طاهری به من گفتند به دلیل کهولت سن فراموشی گرفته‌ام ولی یادش نیست چرا در خیابان الهیه سر آن ساختمانشان با من قرار می گذاشتند؟از من پول می‌گرفتید و می‌گفتید نمی‌خواهیم آقای وزیر بفهمد؛ اما من با وزیر ورزش موضوع را در میان گذاشتم که گفت تشکر هم می‌کنم چنین کاری کردید. چرا الان بچه‌ها و آقای برانکو می‌گویند فلان مقدار طلب داریم؟ رویانیان و دیگران را مقصر دانستند ولی خودشان بیش از 12 میلیارد تومان بدهی گذاشته‌اند و رفته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر