بازدید 6445
گزارش بازی

خونه‌به‌خونه2-گسترش‌0؛بابل ونکونام یکقدم تا فینال جام حذفی!

نمایش منسجم خونه به خونه تا دقایق انتهایی ادامه داشت تا آنها روی یک همکاری تیمی و ضربه روح الله باقری به گل دوم بازی در دقیقه 86 دست یافتند تا اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی لقب بگیرند.
کد خبر: ۷۵۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 18 December 2017

شاگردان جواد نکونام با پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز نام خود را به عنوان اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی مطرح کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم خونه به خونه که در این دیدار حمایت همه جانبه تماشاگران خود را به همراه داشت، از همان شروع بازی نمایش بهتری نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز داشت ولی در نیمه اول نتوانست از این برتری بهره ببرد. با آغاز نیمه دوم اما شاگردان جواد نکونام روی شوت محمد میری در دقیقه 53 به گل اول بازی دست یافتند تا در ادامه با خیال راحت تری به کار ادامه دهند. نمایش منسجم خونه به خونه تا دقایق انتهایی ادامه داشت تا آنها روی یک همکاری تیمی و ضربه روح الله باقری به گل دوم بازی در دقیقه 86 دست یافتند تا اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی لقب بگیرند.

خونه‌به‌خونه2-گسترش‌0؛بابل ونکونام یکقدم تا فینال جام حذفی!

خونه‌به‌خونه: میکائیل ایمن‌تراج، فرشاد فرجی، وفا هخامنش، روح‌الله باقری، محمد قاسمی‌نژاد (78 هادی خیری)، حمیدرضا دیوسالار، سجاد مشکل‌پور، مهدی حنفی، مهران امیری، سیدمحمد میری (89 میلاد ابطحی) ، سجاد آشوری( 85 امیر منصوریان)

سرمربی: جواد نکونام

 گسترش فولاد: فرناندو ده‌خسوس، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده‌روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، ادسون هندریکه، آندرانیک تیموریان(23 نیما مختاری)، مسیح زاهدی (74 مصطفی سالاری)، سامان نریمان جهان (59 سید محمد خرم حسینی) ، اسماعیل فرهادی
سرمربی: فیروز کریمی

 شرح گل‌ها
1-0 (خونه به خونه): در دقیقه 53 سید محمد میری پس از کنترل توپ با سینه در درون محوطه جریمه با شوتی سرکش توپ را به طاق دروازه گسترش فولاد کوبید تا تیمش در آستانه صعود به جمع 4 تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد.

2-0 (خونه به خونه): در دقیقه 86 روح الله باقری روی سانتر زیبای سید محمد میری با یک ضربه سر دومین گل بازی را به ثمر رساند.

تیم خونه به خونه که در این دیدار با حمایت همه جانبه هواداران بابلی خود روبرو شده بود، در نیمه اول نمایش بهتری از تیم میهمان داشت و در اکثر دقایق بازی مالک توپ و میدان بود البته شاگردان فیروز کریمی باز هم به مانند دیدارهای گذشته گل نخوردن را در اولویت برنامه های خود قرار داده بودند تا با استفاده از ضدحملات در خانه حریف به گل برسند. شاگردان جوادنکونام موفقیت های بهتری برای گلزنی داشتند ولی بی دقتی بازیکنان این تیم و البته بدشانسی باعث شد تا دو تیم با نتیجه تساوی راهی میدان شوند.

 دقایق حساس
دقیقه 8: بازیکنان دو تیم سعی در محک زدن همدیگر دارند و موقعیت خاصی را شاهد نیستیم.
دقیقه 11: ضربه ایستگاهی آندرانیک تیموریان در دستان میکائیل ایمن تراج جای گرفت.
دقیقه 21: سجاد آشوری پشت محوطه جریمه گسترش صاحب توپ شد و می رفت با شوتی سرکش دروازه این تیم را باز کند ولی توپ روی پایش جفت و جور نشد.
دقیقه 26: شوت سرکش مهران امیری توسط مدافعان گسترش دفع شد. توپ در رفت و برگشت به مهدی حنفی رسید و شوت محکم این بازیکن را نیز تبریزی ها دفع کردند و توپ برگشتی را مهران امیری با شوتی سرکش به اوت زد.
دقیقه 36: پاس کات بک بازیکنان خونه به خونه پس از برخورد نیما مختاری مدافع تیم گسترش فولاد برگشت داده شد.
دقیقه 45: روح الله باقری پاس فرشاد فرجی را در حالت خوابیده به دیرک دروازه گسترش فولاد تبریز کوبید و توپ برگشتی را مدافعان گسترش به کرنر زدند.
دقیقه 46: شوت روح الله باقری از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 75: کرنر خطرناک گسترش فولادی ها را میکاییل ایمن تراج با مشت دفع کرد.
دقیقه 78: همکاری روح الله باقری، سید محمد میری و محمد قاسمی نژاد یک کرنر برای خونه به خونه در پی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست