بازدید 5655

تغییرموضع180درجه‌ هدایتی بنفع طاهری بعدازناهارمشترک

کد خبر: ۷۵۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 17 December 2017

طاهری و هدایتی نباید برای هم شمشیر را از رو می‌کشیدند اما احتمالا ناهار یا شام مشترک خوردند که 180 درجه حرف‌های شان تغییر کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، ضیا عربشاهی در خصوص صحبت‌های اخیر حسین هدایتی و علی‌اکبر طاهری که عنوان کردند در صحبت‌های شان هفته گذشته از یک برنامه تلویزیونی پخش شد سوءتفاهم صورت گرفته،‌ گفت: پیش از هر چیزی برای من این سؤال مطرح است که اگر این دو نفر با هم دوست و رفیق هستند چرا تا قبل از این این رفاقت وجود نداشت؟ چرا آن زمان که طاهری مدیرعامل باشگاه بود و می‌توانست از کمک‌های هدایتی استفاده کند این دو نفر با هم دوست و رفیق نبودند؟ همه در برنامه نود هفته گذشته دیدند این دو نفر چقدر بر علیه یکدیگر حرف زدند که اصلا کار قشنگی نبود. وقتی هدایتی برای پرسپولیس هزینه می‌کرد طاهری به جای اینکه از این موضوع استقبال کند هدایتی را می‌کوبید و بر علیه او کار می‌کرد. اما حالا می‌بینیم این دو نفر مثلا با هم دوست شده‌اند. آنها در این مدت بارها علیه یکدیگر شمشیر را از رو بسته بودند و هفته گذشته هم همدیگر را خراب کردند. حالا اگر با هم آشتی می‌کنند همه خوشحال هم می‌شوند اما برایم سؤال است که چرا آن زمان که طاهری در پرسپولیس مسئولیت داشت این دو با یکدیگر مشکل داشتند؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کار این دو نفر در برنامه نود هفته گذشته خوب نبود وقتی هم شمشیر را برای هم از رو بستند باید آنقدر شجاعت داشته باشند که آن را بپذیرند. به هر حال وقتی فردی حرفی می‌زند باید قبل از آن فکر کند. این دو نفر هم قبل از اینکه آن صحبت‌ها را در برنامه نود انجام دهند باید با هم آشتی می‌کردند هم هدایتی و هم طاهری انسان‌های بالغی هستند و نباید حرفی بزنند که چند روز بعد 180 درجه تغییر کرده و صحبت‌های دیگری را به زبان بیاورند. این کارها قشنگ نیست و به نظرم بازی کردن با شعور مخاطب است. هم هدایتی هم طاهری نباید این حرف‌ها را می‌زدند و اگر صحبتی انجام شده باید پای آن می‌ایستادند.

وی افزود: هدایتی یک هوادار علاقمند است که بارها به پرسپولیس کمک کرده و علاقه خودش را نشان داده اما به نظر من او هم باید آبروداری می‌کرد و هزینه‌هایی که با علاقه شخصی انجام داده را نباید به رسانه‌ها می‌کشید چون برای دلش این کارها را انجام داده است. از طرف دیگر طاهری هم باید می‌دید که وقتی یک فرد بدون چشم‌داشت به او و باشگاهش کمک می‌کند نباید کج خلقی می‌کرد و به اعتقاد من کار هر دو نفر خوب نبود. البته از نظر من طاهری بیشتر از هدایتی مقصر است. به هر حال وقتی ما دم از فوتبال خصوصی می‌زنیم باید به کسانی که در فوتبال پول هزینه می‌کنند کمک کنیم نه اینکه آنها را از خودمان برنجانیم. الان می‌بینید که فردی به نام بیات باشگاه سپیدرود را در اختیار گرفته و یا سایر کسانی که به عنوان بخش خصوصی در فوتبال کار می‌کنند و ما باید قدردان چنین افرادی باشیم. هدایتی خودش بچه جبهه و جنگ است و نباید این مسائل را برایش به وجود بیاورند. به هر حال او تجارت می‌کند و افراد تجار هم وام می‌گیرند یا بدهکار هستند اما نباید با آبروی افراد بازی کرد. به نظرم طاهری کمی تند رفت و اگر قرار است هر دو نفر با هم آشتی کنند طاهری باید شجاعت داشته باشد و بگوید که اشتباه کرده است.

عربشاهی درباره اینکه دو روز مانده به برنامه نود که هدایتی در آن مصاحبه‌ای علیه طاهری انجام داده بود و طاهری هم قرار بود در این برنامه به شفاف سازی بپردازد اما ناگهان هر دو نفر با هم آشتی می‌کنند و آیا این موضوع عجیب نیست، گفت: چرا از نظر من هم خیلی عجیب است. شاید این دو نفر با هم ناهار و شام مشترک خوردند که آشتی کردند! به نظرم بهتر بود قبل از برنامه هفته گذشته نود این ناهار و یا شام مشترک را با هم می‌خوردند تا آن صحبت‌ها را انجام ندهند. باز هم تکرار می‌کنم کار هر دو نفر اشتباه بود اما باید بدانیم امثال هدایتی به درد فوتبال ما می‌خورند. از طرفی هم صندلی پرسپولیس برای طاهری بزرگ بود و او دچار توهم شده بود. هدایتی از زمان علی پروین، حبیب کاشانی، نژادفلاح، سیاسی و .... به پرسپولیس کمک کرده بود اما هیچ گاه دچار مشکلاتی که با طاهری شد، نشد. به نظرم طاهری باید از هدایتی تقدیر هم می‌کرد اما او تند رفت و زمانی که به پول نیاز داشت مقابل هدایتی خم می‌شد. هر چند که عده‌ای به او خط دادند. همان‌هایی که در خارج از ایران برای خودشان زندگی دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل