بازدید 4276
۱
سوژه

شبکه ورزش که غیرتخصصی اداره می شود

کد خبر: ۷۵۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 December 2017

شبکه تخصصی ورزش سیما، هیچ کدام از رقابت های هفته پایانی لیگ برتر هفدهم فوتبال کشور را پوشش نداد تا حرف و حدیث ها درباره سیاستگزاری و نحوه مدیریت این شبکه بیشتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تصمیمات عجیب و غریب مدیران برخی شبکه های صداوسیما همچنان ادامه دارد و در حالی که چهارشنبه تعطیل، می توانست با پخش بازی های مهم و حساس هفته پایانی نیم فصل جذاب تر شود اما کانالی که خود را دریچه پخش زنده بازی های مهم ورزشی می داند، ترجیح داد میلیون ها بیننده را بی نصیب بگذارد.

مشخص نیست اگر قرار به پخش مسابقات از شبکه های مختلف استانی و رادیویی است، دلیل وجود چنین شبکه ای که گفته می شود تخصصی است، چیست؟ پیش تر به دلیل پخش نشدن مسابقات حساس کشتی و دیگر رقایت ها به مدیران این شبکه ایرادهای زیادی وارد بود اما آنها نه تنها این موارد را برطرف نکردند بلکه دیگر برای پخش حساس ترین مسابقات فوتبال داخلی هم با مشکل مواجه هستند!

پخش رایگان بازیها گویا دل دوستان و آقایان را زده و آنها حتی تمایل به پخش سیگنال هایی که از استان ها به راحتی به دست شان می رسد ندارند و یا اینکه درک درستی از اهمیت پخش زنده این بازی ها و علاقه بینندگان به پیگیری مستقیم بازی ها نداشته اند وگرنه نیازی به تخصص ندارد که این مسابقات مخاطبان بسیاری دارد و قطعا انتخاب بسیاربی از بینندگان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگه یک بار فدراسیون فوتبال برای همیشه اصرار کند و آنها قبول نکنند باید اجازه ورود دوربین را ندهند و تا همین تماشاگران اندکی که هم تلویزیون ایران رو میبینند هم از دست برند و دیگه بعد یکی دو ماه اسپانسری بشون به دلیل نداشتن مشتری دیگه بهشون تبلغ نمیده و اونوقت خودشون میان دنبال فدراسیون و اونوقت حساب کار دستشون میاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی