بازدید 4766

نظر برانکو درباره همگروهی ایران با اسپانیاوپرتغال

کد خبر: ۷۵۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 01 December 2017

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کسی نمی‌تواند بگوید ایران و کرواسی در گروه آسانی هستند بلکه این دو تیم در دشوارترین گروه‌ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸، روسیه امروز برگزار شد و سی و دو تیم حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد و از طرف دیگر تیم کرواسی با تیم‌های آرژانتین،‌ایسلند و نیجریه در یک گروه قرار گرفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مشخص شدن همگروه‌های تیم‌های ایران و کرواسی گفت: به نظر من هم تیم ملی ایران و هم تیم ملی کرواسی در دشوارترین گروه‌های ممکن قرار گرفتند. کسی نمی‌تواند بگوید که گروه این دو کشور آسان است.تیم آرژانتین که همگروه کرواسی شده و تیم اسپانیا که با ایران در یک گروه است،‌ قهرمانان جهان هستند و تیم پرتغال هم قهرمان اروپا شده است.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش درباره بازی ایران و مراکش چیست؟ افزود: من تیم مراکش را می‌شناسم به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم گرفت. مراکش تیمی است که سرعت تیمی بالایی دارد و بازیکنانش از نظر فیزیکی در شرایط خوبی هستند. به همین دلیل معتقدم که گروه ایران و البته کرواسی اصلاً‌ گروه آسانی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر