بازدید 3595
۲
گزارش

فشاربرای بازگرداندن شرکت خصوصی واسطه؛دلیل رفتن طاهری

همه می‌دانند که اختلافاتی بین این شخص(مدیر یک شرکت واسطه تبلیغاتی) و طاهری وجود دارد. بعد از اینکه این شخص امسال تبلیغات دور زمین را گرفت و با صدا و سیما هم قراردادی امضا کرد این اختلاف‌ها بیشتر هم شد
کد خبر: ۷۴۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 06 November 2017
یکی از افراد نزدیک به وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس راز ناراحتی و استعفای طاهری را فاش کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه روز گذشته اعلام شد علی اکبر طاهری از سمتش در باشگاه پرسپولیس استعفا داده و حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل موقت این باشگاه انتخاب شده، حرف و حدیث در مورد علت استعفای طاهری به اوج خودش رسید.

در این میان خیلی‌ها اعتقاد داشتند که اختلاف نظر شدید طاهری با وزیر ورزش علت اصلی این استعفا بوده اما اصل ماجرا چیز دیگری است. یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش،به خبرگزاری قوه قضاییه در مورد علت استعفای طاهری اظهار داشت: واقعیت این است که حداقل ما اختلافی بین طاهری و سلطانی‌فر ندیدم و وزیر هم همیشه از طاهری حمایت کرد. 

فشاربرای بازگرداندن شرکت خصوصی واسطه؛دلیل رفتن طاهری

وی در خصوص اینکه آیا در ناراحتی و استعفای طاهری پای اسپانسر پیشین پرسپولیس در میان است، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که اختلافاتی بین این شخص(مدیر یک شرکت واسطه تبلیغاتی) و طاهری وجود دارد. بعد از اینکه این شخص امسال تبلیغات دور زمین را گرفت و با صدا و سیما هم قراردادی امضا کرد این اختلاف‌ها بیشتر هم شد. وقتی امسال باشگاه پرسپولیس بر سر قضیه مانوئل ژوزه و چند پرونده دیگر با مشکل شدید مالی روبرو شد، اسپانسر فعلی آمد و هزینه‌ها را پرداخت کرد. حالا طاهری می‌گوید نامردی است که بخواهد پشت اسپانسر فعلی (ایرانسل) را خالی کند و دوباره با اسپانسر قبلی ادامه بدهد.

وی در مورد اینکه آیا طاهری با مدیری از مدیران وزارت ورزش هم اختلافی دارد، گفت: همانطور که گفتم بین طاهری و سلطانی‌فر هیچ مشکلی وجود ندارد اما نمی‌دانم در مورد بقیه مدیران وزارت ورزش هم اینچنین است یا خیر؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چقدر این فدراسیون فوتباله ما در پیت و در حد روستایی اداره میشه که مدیرعامل موفق تیم باید بخاطر یه اسپانسر عنکبوتی مال مردم خور استعفا بده در اوج بره کنار!!
این فوتبال ما رو یک بچه هم می تونه اداره کنه چرا که اگر اشتباهی هم فرداد بنویسه از پول این مردم بیچاره پرداخت میشه پس مهم نیست چه این یا کس دیگه همه واسه خودشون جیب شون رو پر می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی