بازدید 13312
نماینده مردم اصفهان در غرفه «تابناک»؛

عزم جدی دولت انتخاب استاندار غیر بومی است؛گزینه ما را برای استانداری اصفهان قبول نکردند!

حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، دقایقی قبل در غرفه تابناک در محل نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و به سئوال خبرنگاران پاسخ داد. مسائلی مثل چرایی انتخاب «مهرعلیزاده» به عنوان استاندار اصفهان و چگونگی رأی آوری بالای وزیر نیرو در این گفت و گو مطرح شد.
کد خبر: ۷۴۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 31 October 2017
بیطرف باج نداد، اردکانیان با پنبه سر برید
حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، دقایقی قبل در غرفه تابناک در محل نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و به سئوال خبرنگاران پاسخ داد. مسائلی مثل چرایی انتخاب «مهرعلیزاده» به عنوان استاندار اصفهان و چگونگی رأی آوری بالای وزیر نیرو در این گفت و گو مطرح شد.

به گزارش «تابناک»، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با چرایی انتخاب «محسن مهرعلیزاده»، به عنوان استاندار اصفهان و این نگرانی که او به مسائل استان آشنایی ندارد، گفت: در دولت جدید عزم جدی دولت این است که تا آنجا که می شود استاندارانی انتخاب شوند که بومی نباشند. ما برای استانداری اصفهان نظرمان روی آقای اسلامی بود و ایشان را پیشنهاد دادیم، اما دولت در مورد آقای مهرعلیزاده به جمع بندی رسید.

کامران ادامه داد: به هر حال مهرعلیزاده نیز یکی از مدیران قوی کشوری است و کار اصلی مجلس نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اوست. اگر در هر بخشی ایشان با خطا رو به رو شود، ما به عنوان نمایندگان مجلس به مسئله ورود خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با تأکید بر لزوم اجرایی شدن پروژه های آب رسانی بهشت آباد و کوهرنگ افزود: یکی از مهم ترین نیازهای استان و شهر اصفهان آب است که در این راستا باید دولت هرچه سریعتر به اجرایی کردن طرح های آبی اقدام کند.

وی افزود: این موضوع یک تصمیم حکومتی است و با توجه به اینکه بیش از 500 هزار نفر از مردم استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان هم اینک در اصفهان زندگی می کنند، یک دغدغه ملی است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، در پرسش به سئوال خبرنگار «تابناک» که پرسید، به نظر شما علت رأی نیاوردن آقای بیطرف و رأی آوری آقای اردکانیان به عنوان وزیر نیرو چه بود، گفت: بیطرف فردی جدی بود که به کسی باج نداد، اما اردکانیان با همه تعامل خوبی ایجاد کرد.
 
وی همچنین با تأکید بر اینکه مسئولان باید به صورت رایگان برای مردم کار کنند، ادامه داد: متأسفانه چنین روحیه ای در بسیاری از مسئولان کشور نیست و به دلیل اینکه خیلی ها در این ماجرا دخیل هستند، تلاش برای حل آن نیز کم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۱
جناب كامران حضرتعالي نماينده مردم اصفهان هستيد آيا ولي از ايشان بپرسيد براي به عدم حق آبه زاينده رود چه كاري انجام داده اند اگر اشتباه نكنم ايشان 6 دوره است كه نماينده مجلس هستند
همینکار را با استانداران آذربایجان شرقی و غربی هم کرده اند و غیر بومی است
خدا به خوزستانیها رحم گنه
مگر انتخاب استانداران حق دولت نیست؟ در این امور هم باید نمایندگان دخالت کنند؟؟؟
حق ابه اصفهان را دادن یزد و کرمان و قم
تا ی حرف هم میزنن خوزستانی های عزیز ناراحت میشن
پانصدهزار نفر آمدن اصفهان بازهم میگن چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
استاد! این همه اصفهانی توی صنایع نفت و گاز خوزستان فعال هستن رو نمیبینید؟! اومدن جای مردم بومی رو اشغال کردن، فرصت های شغلی رو گرفتن، اینها رو نمیبینید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
آب رو فقط برن یزد در دوران اصلاحات نه جای دیگر
م.ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
آب زاینده رودبه کارخانه فولادمیره درصدکمی جای دیگه میره
با حفر تونل بهشت آباد زیر استان چهارمحال و بختیاری خالی می شود .اونوقت بقیه مردم این استان هم باید بیایند خدمت شما تا یک کاسه آب بنوشند .
سلام.
خوب نفرمودند چند هزار نفر اصفهانی در خوزستان زندگی می کنند و خیلی هاشون هم دارند کشاورزی می کنند . هم خدا هم خرما !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
چون كه خوزستانيها نه كشاورزي بلدند نه حال كاركردن دارند
متاسفانه اصفهان تبديل شده به يك شهر كاملا مهاجر پذير كه از استانهاي اطراف انواع و اقسام افراد با فرهنگ هاي مختلف وارد آن شده اند كه البته عيب ان بي نظمي و مسايل فرهنگي در شهر بوده ولي دليل نوشتن من از اين متن همان مطلبي است كه اقاي كامران فرمودند ،بيشترين تعداد مهاجر از استان چهرمحال بختياري و خوزستان به اصفهان بوده تا انجا كه حتي شهرك هاي اطراف اصفهان مثلا شاهين شهر 90% در اختيار هموطنان خوزستاني است و الي غيره ولي متاسفانه نمايندگان اين دو استان مدام در رابطه با بحث اب زاينده رود مطالب اشتباه و خصمانه بيان ميكنند و در رابطه با پروژه هاي مرتبط با آب كارشكني مي كنند.انشاالله خدابه همه ما رحم كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
برادر من آب تمام استان های رو دارین میکشین از نفت خوزستان دارین میخورین بعد شاکی هم هستین خدا رو شکر
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
تمام آب استانها؟؟؟ موضوع نفت ملي هست نه استاني اخوي.ماجراي 23000 شهيد استان اصفهان را شنيديد؟ كدوم استان اينقدر شهيد داشته؟بيشترين بچه هاي 10 يا 15 ساله كه پيش قدم شدند براي جنگ از كجا بودن؟؟ميدونيد يك اصفهاني تو دانشگاه اصفهان غريبه حساب ميشه چون همش سهميه مناطق محروم همين استانهاي مجاور هست؟مثل جدايي طلب ها صحبت نكنيد نفت و آب و زمين براي همه هست نه مثلا نفت خوزستان..
هر تعداد اصفهاني كه در خوزستان زندگي كنند چندين برابر آن خوزستاني در اصفهان زندگي ميكنند و از بهترين امكانات استفاده مي كنند كه البته از دوران جنگ به بعد بوده است اكثرا، لطفا منصف باشيد...
پس وزرا برای رای دادن باید باج بدن!! چقدر جالب!
مردمم حرف شما رو قبول نمی کنن چون شما دوپینگی نماینده شدی
علت رأی نیاوردن آقای بیطرف و رأی آوری آقای اردکانیان به عنوان وزیر نیرو چه بود؟
خدا به همه ی مردم ایران رحم کند . اصفهانی و چهارمحالی و خوزستانی همه ایرانی اند . مشکل آب جدی است . من اهل و ساکن استان چهارمحال و بختیاری هستم . خدا شاهد است وقتی به اصفهان سفر می کنم و زاینده رود را خشک می بینم غم دنیا بر سرم خراب می شود . ای کاش مثل زمان های نه چندان دور در استان ما برف و باران می بارید و تمام سرزمینم از وجود این نعمت الهی سبز و خرم می شد .مردم شریف اصفهان زاینده رود سرچشمه در قلب هر ایرانی دارد و خشکیدن این رود بزرگ قلب هر ایرانی را به درد می اورد . افسوس که آبی در چهارمحال و بختیاری نیست تا آن را در دشت های اصفهان و خوزستان جاری سازیم و ایران را گلستان کنیم !!!
امیدوارم بلایی که جناب مهندس اسلامی در زمان مدیر عاملی شرکت صنایع هواپیماسازی ایران،هسا،بر سر صنعت ساخت هواپیما آوردند را در استاندارای مازندران تکرار نکنند.
بهترین آب ها را برای صنایع فولاد اصفهان بخار هوا کردند و از بین بردند
وقتی استان چهارمحال با جمعیت 1 میلیون بیشترین امار بیکاری در کشور را دارد چه انتظاری دارید. به اونجا بها بدن و برای جوانان شغل ایجاد بکنند یکیش خود من از اینجا میرم. استانم را دوستدارم اما کار نیست اومدم اینجا با هزار منت. چقدرم که اخلاقتون با مهاجرین خوبه. خوزستانی ها هم بخاطر شرایط گرد و خاک اومدن. و گرنه هیچ کجا بهتر از خوزستان. نیست.
اصل بر برائت است چرا منتظر خطا هستید اقای دکتر کامران یکم مثبت فکر کنیم
پس نمایندگان بیشتر به رفاه خودشان می اندیشند تا به فکر منافع ملت باشند جای بسی تاسف است....
یزدی ها که به مهاجرین غربتی میگن هر اتفاقی نا خوشایندی که توی شهرشون می افته مگن کار غربتی هاست
با سلام و احترام
بیطرف باج نداد یا تعامل نداشت؟
اردکانیان تعامل داشت یا باج داد؟
اشتباه نگارشی؟
آقای دکتر!
آقای دکتر!
تابناک عزیز چه شد که از ضمیر جمع ایشان برای اقای کامران استفاده کردید.
او یک نفر است و در ایینخبر نویسی نیز باید از ضمیر ار استفاده کنید
جناب نماینده محترم می خواستید با معرفی استاندار بهتر از گذشته به امور استان دسترسی داشته باشید بقول معروف می خواستید زیر چتر شما باشد
انتخاب استاندار حق دولت است نه نماینده دولت.
شما بلد نیستید قانون درست برای مردم تصویب کنید.
ما شما نمی بخشیم.
انتخاب استاندار از آذربایجان شرقی برای اصفهان یعنی اینکه روی آتش بنزین بریزیم ضمنا تابناک ظاهرا سایتت پاتوق یک قومیت خاص شده ،یه فکری براش بکن
تابناک چرا بجای اصفهانی ها ،آذربایجانیها اینجا کامنت گذاشتن و لایک کردن ،من فکر نمی کنم هیچ اصفهانی ای از انتخاب استاندار غیر بومی راضی باشد ولی ظاهرا اینهایی که کامنت گذاشتن می خواهند ما باور کنیم اصفهانی هستند و ضمنا استاندار بومی هم نمی خوان!!!!
بعضیها خیلی علاقه دارن بین خوزستانیها رو با استانهای مرکزی ایران بهم بزنن ،حواستون باشه ،توی فضای مجازی راحت می شه سرنخ اینجور نفرت افکنی ها رو پیدا کرد
آقای کامران لطفا کارنامه کارهای خود در مجلس را بگویید چه اقدامات مثبتی انجام دادید چرا وضع زاینده رود خراب است چکار کردید شما حتی برای رای جمع کردن به مراسم ترحیم هم رفتید باز هم میروید
جناب نماینده ملت( بهتر بگویم یک استان خاص) چند اصفهانی در خوزستان زندگی میکنند؟ به لطف نفت استانهای نفتخیزشهرهای شما آباد شد، و به یاری وزرای هم استانی قومیت نگر شما سد گتوند بزرگترین سد تبدیل آب شیرین به شور (شاهکار مدیریت جناب آقای بیطرف و دوستان) ساخته و در آینده نزدیک کل خوزستان تبدیل به خاکستان خواهد شد، تالابهای این استان خشک، و خاک همدم مردم استان شد تا شما در فلات مرکزی کویری ایران هندوانه بکارید و صنعت فولاد را که نیاز مبرم به آب دارد در اصفهان راه اندازی کنید. تا شما و همکارانتان با لابیگری و قومیت نگری بر مسند تصمیم گیری و مدیریت این کشور چمبره زدید سهم استانهای مرزی از خوزستان و سیستان و کردستان و ... تا استانهایی همانند چهارمحال و بختیاریو لرستان و... که افراد لابیگری در مسند قدرت ندارند از ثروت این کشور چیزی جز بیکاری و خاک و فقر چیز دیگری نیست و صد البته دود این مدیریت مبتنی بر تفکر قومیتی و منطقه ای دیر یا زود گریبانگیر شما را نیز خواهد گرفت.
مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین
لعنت خدا بر ظالمین
ویرانی ،ایران ،از تنگ نظری های اصفهانی هاست ،خوب بیاد دارم که در زمان بازسازی ،چه بلایی بر سر کرمانشاه آوردند ؟ ندانم کاریها ،و عقدهٔ اینکه اصفهان پایتخت هزار سالهٔ ایران بوده ،ولی اکنون تهران جای آنرا گرفته و اینکه در طول این چهل سال بیشترین وزیران از همین خطه امور کشور را در دست داشتند ،؟ اما اکنون هم دارند تخریب میکنند ،در مکه ،و مدینه ،وکربلا ،ونجف ،همه به کاسبی مشغولند ،ودین را دکان سه نبش نموده اند ،ودارند مانند زمان شاه سلطان حسین صفوی کشور را به سمت نابودی میبرند ،و برای پول هرکاری انجام میدهند ،اگر چه آقای مهرعلی زاده سابقهٔ استانداری موفق داشته ،ودارد اما اگر در راستای منافع شهر اصفهان نباشد آنرا ضد نظام میخوانند ،منافع اصفهان بر تر از منافع ملی در نزد این آقایان است ،،، آنچه که قبل از انقلاب حقابهٔ اصفهان بوده بیش از آن حرام است ،و حق ناس میباشد؟،،
آقای کامران شما خودت دست از سر اصفهانیها بردار نمی خواهد استاندار انتخاب کنی.
بابا خود چهارمحال از اصفهان خشک تره به خدا اصفهانیها دارن زور میگن. چراغی که به خونه رواس به مسجد حرومه. کاش میفهمیدن کشور را مدیریت غلط مدیرانی همچون ایشون به فنا برد. کشور داره کم کم به بیابان تبدیل میشه.
جالبه مهاجرین خوزستانی سهمی از تونل های قبلی ندارن در ضمن کاشکی تونل های قبل و لوله های نفت ر هم از خوزستان میدیدن مهاجرین اصفهانی ساکن خوزستان پیش کش هنوزم به این درک نرسید انتقال اب ابی اضاف نمیکنه فقط جممعیتو جا به جا میکنه با بهشت اباد حدود 1میلیون مهاجر جدید اضافه میشه اینو خد زایند اب مجری،مطالعه بهشت اباد تو سایت زده
با بذارید ببینیم چکارست قصاص قبل جنایت هم نمی شه کرد تو این اوضاع با نفسا خیلی زود معلوم میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار