بازدید 12880

ناپديد شدن زن جوان پس از قرار ساختگي با شوهرش

کد خبر: ۷۴۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 30 October 2017
تحقيقات درباره سرنوشت زن جواني كه پس از قرار ساختگي با شوهرش به طرز مرموزي ناپديد شده است از سوي تيم جنايي كليد خورد.
 
به گزارش جوان، صبح ديروز زني به دادسراي امور جنايي تهران آمد و از گم شدن ناگهاني خواهر جوانش شكايت كرد.
 
وي در شرح ماجرا به قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران گفت: خواهرم رعنا 10 سال قبل با برادر يكي از دوستان نزديكش ازدواج كرد. بهنام وقتي به خواستگاري خواهرم آمد بيكار بود، اما رعنا به خاطر اعتمادي كه به خواهرش داشت جواب مثبت داد و به عقد او در آمد. آنها ابتدا زندگي خوبي شروع كردند، به‌طوري كه همه فكر مي‌كرديم خوشبخت شده اما كم كم متوجه شديم آنها با هم اختلافات زيادي دارند. مدتي بعد آنها بچه‌دار شدند، اما پري كوچولو هم زندگي آنها را شيرين نكرد. خواهرم به خاطر پري كوچولو پنج‌سال شوهرش را تحمل كرد تا اينكه يك‌ماه قبل شوهرش او را به شدت كتك زد و به همين دليل رعنا از خانه قهر كرد و همراه پري به خانه ما آمدند. خواهرم اين بار تصميم گرفت از شوهرش جدا شود و موضوع جدايي‌اش را به شوهرش اطلاع داد.
 
وي ادامه داد: وقتي شوهرش متوجه شد تصميم رعنا جدي است عكس‌هاي خصوصي خواهرم را در گروه‌هاي تلگرامي دوستانش پخش كرد تا آبروي خواهرم را بريزد. خواهرم از اين موضوع خيلي ناراحت بود و به شوهرش پيام داد كه عكس‌هاي او را پخش نكند. چند روز قبل او با رعنا تماس گرفت و به بهانه تحويل سي‌دي عكس‌هاي خصوصي‌اش با خواهرم قرار ملاقات گذاشت. آن روز خواهرم، پري را پيش من گذاشت و از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت.
 
پس از اين حادثه تلفن خواهرم براي هميشه خاموش شد و ما به هر دري زديم از او خبري نيافتيم تا اينكه شب قبل شوهرش به ما پيام داد و مدعي شد رعنا را به قتل رسانده و جسدش را زير پل طبيعت رها كرده است. به سرعت به پل طبيعت رفتيم، اما جسدي نيافتيم و حتي به اداره پليس هم رفتيم كه اعلام كردند جسدي كشف نشده است.
 
شوهر خواهرم در اين چند روز حتي به خانه خودش و خانه پدري‌اش هم نرفته است و آنها هم از او و خواهرم بي‌خبر هستند. ما خيلي نگرانيم و احتمال مي‌دهيم براي خواهرم اتفاق بدي رخ داده است و درخواست داريم كمك كنيد خواهرم پيدا شود.
 
پس از طرح اين شكايت پرونده براي تحقيقات بيشتر و به دستور قاضي ايلخاني در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار