بازدید 13712
۴
لحظه به لحظه با بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات - روز سوم

نمایشگاه کم فروغ بیست و سوم چشم انتظار مردم و مسئولان/ جهرمی: مسئولان عراقی اجازه نمی دهند به زوار اربعین خدمات خوب بدهیم

نمایشگاه مطبوعات در حالی وارد سومین روز کاری خود می شود که حضور کم فروغ برخی رسانه های ملی و عدم استقبال مسئولان از آن به یکی از مهم ترین نقاظ ضعف این دوره از نمایشگاه تبدیل شده است؛ اتفاقی که شاید امروز و روزهای آتی با حضور مدیران و مسئولان معنای واقعی تری از نمایشگاه مطبوعات را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۷۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 29 October 2017
نمایشگاه مطبوعات در حالی وارد سومین روز کاری خود می شود که حضور کم فروغ برخی رسانه های ملی و عدم استقبال مسئولان از آن به یکی از مهم ترین نقاظ ضعف این دوره از نمایشگاه تبدیل شده است؛ اتفاقی که شاید امروز و روزهای آتی  با حضور مدیران و مسئولان معنای واقعی تری از نمایشگاه مطبوعات را به نمایش بگذارد.
 
به گزارش «تابناک»، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ساعتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع آماده بازدید علاقمندان هستند.

روز گذشته و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عدم حضور رئیس جمهور به یکی از مهم ترین حاشیه ها تبدیل شد که در کنار عدم حضور برخی رسانه های بزرگ کشور در این نمایشگاه است که دلایل مختلفی برای آن بیان می‌شود، تا حدودی این نمایشگاه را به نسبت دوره های قبل کم فروغ کرد.
 
در این نمایشگاه ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط یا آنلاین اعم از خبرگزاری و پایگاه خبری، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.​
 
اهم اخبار روز سوم نمایشگاه در ادامه می آید: (این خبر تکمیل می‌شود
 
شهردار اصفهان از غرفه تابناک دیدن کرد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۳
دقایقی قبل شهردار جدید اصفهان، قدرت الله نوروزی با حضور در غرفه تابناک ضمن بازدید از این سایت خبری به سئوال خبرنگاران پاسخ داد.
 
 
معاون محیط زیست دریایی کلانتری در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۸
پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور با حضور در غرفه تابناک در رابطه با برخی مسائل و مشکلات زیست محیطی کشور به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
فرشچی اولین مسئول ارشد سازمان محیط زیست است که در نمایشگاه امسال مطبوعات حاضر شده است.
 
نمایشگاه کم فروغ بیست و سوم چشم انتظار مردم و مسئولان/ جهرمی: مسئولان عراقی اجازه نمی دهند به زوار اربعین خدمات خوب بدهیم 
معاون ستاد اقامه نماز کشور در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۳
مسعود دریس، معاون ستاد اقامه نماز و رئیس روابط عمومی استان های این استاد، با حضور در غرفه «تابناک»، در رابطه با مسائل و اقدامات مجموعه تحت امر توضیحاتی ارائه داد.
دریس در پاسخ به سئوال خبرنگار «تابناک» که از او در رابطه با چرایی کاهش جمعیت حاضران نماز جماعت و افزایش سن آنها پرسید، گفت: این مسئله تابع عوامل مختلفی است که با نگاه تک بعدی نمی توان به آن پاسخ داد.
او افزود: مجموعه ستاد اقامه نماز در رابطه با تلاش های اقامه ای نمره خوبی دارد و تا کنون فعالیت های قابل توجهی در زمینه افزایش مساجد برداشته است.
دریس تأکید کرد: بحث سلامت معنوی بیماران یکی از آخرین اقدامات ستاد اقامه بوده است که هم اینک با کمک روحانیان برجسته در بیمارستان های کشور و با هدف افزایش روحیه ایشان در جریان است.
رئیس مناطق آزاد کشور در نمایشگاه حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۰
مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس جمهور هم اینک در نمایشگاه به بازدید از غرفه ها مربوط است.
مدیر مسئول جوان در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۴
عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان ساعاتی پیش در غرفه «تابناک»، حاضر شد و در رابطه با مسائل مختلف از جمله ماجرای سپنتا نیکنام اظهار نظر کرد.
 
نمایشگاه کم فروغ بیست و سوم چشم انتظار مردم و مسئولان/ جهرمی: مسئولان عراقی اجازه نمی دهند به زوار اربعین خدمات خوب بدهیم 
 
حضور پروانه سلحشوری در غرفه تابناک
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۰
پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل از غرفه تابناک بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت و گو کرد.
 
نمایشگاه کم فروغ بیست و سوم چشم انتظار مردم و مسئولان/ جهرمی: مسئولان عراقی اجازه نمی دهند به زوار اربعین خدمات خوب بدهیم 
معاون محیط زیست دریایی کشور در حال بازدید از نمایشگاه است
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۲
پروین فرشچی، معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست دقایقی قبل در نشست خبری شرکت کرد و هم اینک در حال بازدید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات است.
فرشچی اولین معاون عیسی کلانتری است که با حضور در نمایشگاه خود را در معرض سئوالات خبرنگاران قرار می دهد.
وزیر آموزش و پرورش در نمایشگاه حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۲
سید محمد بطحایی وزیر جدید آموزش و پرورش با حضور در نمایشگاه مطبوعات بازید خود از غرفه های نمایشگاه را در دستور کار قرار داد. او هم اینک در حال آماده شدن برای برگزاری نشست خبری است.
 

 
حضور آذری جهرمی در غرفه های نمایشگاه
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۶
هم اینک آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حال بازدید از غرفه های نمایشگاه است. او به همراه هیئت همراه با حضور در غرفه های مختلف به سئوال خبرنگاران پاسخ می دهد.
سومین روز نمایشگاه از نگاه دوربین
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۲
سومین روز نمایشگاه مطبوعات در حالی به نیمه رسید که دقایقی پیش نشست رسانه ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پایان رسید و غرفه داران نمایشگاه همچنان منتظر حضور مردم و مسئولان هستند.
 
 
جهرمی: در سه حوزه برای اربعین تدارک دیده‌ایم/ 60 درصد پایش تلفن های هوشمند انجام شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۱
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات وزارت تحت امر خود در خصوص مراسم اربعین گفت: برای این مراسم و زائران در سه حوزه ورود کرده و فعالیت هایی را در دستور کار قرار دادیم؛ نخست داخل مرزهای کشورمان که تدارک خوبی دیده شده و حتی در برخی مناطق اینترنت رایگان در اختیار زوار قرار گرفته است.
 
وی افزود:بخش دوم مربوط به ارتباط بین ایران و عراق و ظرفیت سازی این ارتباط است که با تلاش همکاران بنده به دو برابر افزایش یافته است. بخش سوم نیز به محدوده جغرافیایی عراق مربوط می شود که کنترل و مدیریت آن در دست ما نیست و نیاز به مساعدت مسئولان عراقی دارد.
 
جهرمی ادامه داد: علی رغم اینکه مسئولان عراقی به ما قول دادند در افزایش کیفیت خدمات به ما کمک کنند، اما این قول عملیاتی نشد و در سال جاری نیز در خدمت رسانی به زوار مشکل داریم.
 
او تأکید کرد: در سال جاری تلاش کردیم مسیر نجف به کربلا دارای پوشش حداکثری ارتباطی برای اپراتورهای ایرانی باشد، اما با شکایت مسئولان عراقی این امکان حذف شد و آنها اجازه نمی دهند در محدوده جغرافیایی کشور آنها ما خدمات پوششی خوبی داشته باشیم.
 
وزیر ارتباطات افزود: علی رغم اینکه تلاش می کنیم خدمات ارتباطی را برای زوار به بهترین شکل فراهم کنیم، اما نسبت به این موضوع اطمینان خاطر نداریم و جز شهر کربلا و نجف بقیه مناطق خدمات خوبی نخواهیم داشت.
 
او همچنین با توجه به عدم تعامل خوب مسئولان عراقی به زوار پیشنهاد کرد: برای استفاده از خدمات خوب مبایلی از سیم کارت های عراقی استفاده کنند.
 
وزیر ارتباطات کشور همیچنین در مورد آخرین وضعیت طرح رجیستری گوشی های هوشمند که از 28 مهرماه آغاز شده است، گفت: این طرح با تمام توان در حال اجراست و تا کنون 60 درصد از کار به پایان رسیده و تا پایان هفته جاری به 100 درصد خواهد رسید.
نشست رسانه ای وزیر ارتباطات آغاز شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۵
نشست رسانه ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس آذری جهرمی در طبقه دوم شبستان آغاز شد. هم اینک خبرنگاران حاضر در سالن در حال پرسیدن سئوال های خود از ایشان هستند.
 
نمایشگاه کم فروغ بیست و سوم چشم انتظار مردم و مسئولان 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
چند تا مجله و بروشور رايگان بدين مردم حمله مي كنند .
اصلا چه لزومی به برگزاری این نمایشگاه هست جز پر شدن جیب یک عده معلوم الحال.کاشکی هزینه این نمایشگاه صرف باز سازی مدارسی میشد که سقفشان در حال فرو ریختن است و همین روزهاست که فاجعه بار ییاورد. از این کارهای مثلا فرهنگی خنثی خسته نشدیم؟ شما مثلا رسانه ای هستید؟!
منظورت همون کاسبی از زائرین اربعین است دیگه؟؟؟

مثلا دلار رو به زائرین اباعبدالله گران بفروشید
آقای وزیر:به هرحال اگرفکرمیکنیدعراقی هاقدردان محبت ها هستندسخت دراشتباهید.چندهاهزارمیلیاردباتبلیغات پیاده روی اربعین به حلقوم شان واریزمی کنیم، جوانان پاک وطن جانشان رابرای حفظ شان درمقابل داعش دادندولی دریغ از کمی قدردانی ومحبت .خدامی دانداگر این بداخلاقی وبی احترامی رابه ایرانیان باچشمان خودم نمی دیدم باورنمی کردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان