بازدید 17069
فوتو نیوز «تابناک»؛

دلیل تلفات آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه تهران/امام جمعه تهران: بی‌ادبی ترامپ به ملت ایران از روی حسد است

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 27 October 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
شاه سعودی ،و بچه شاه ها آن کشور دچار توهم شده اند
تابناک پس پالایشگاه چی شد ؟
ترامپ چه بی ادبی به ملت ایران کرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
فعلا بریم مسواک نزدن رو از اسب و قاطر یاد بگیریم
درسته
امریکا به پیشرفتهای ریاد ایران و اقتصاد سالم ایران حسودی می کنه
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
سلام ، از پيشرفت كه بگذريم ، اقتصاد سالم رو خوب آمدي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
خخخخخ
از روی حسد است درست نیست ..بگویید نتوانستند اسراییل دیگری در منطقه ایجاد کنند و مال اموال خاورمیانه را به غارت یک جا ببرند..کشورها متوجه ان شدند که دیگر اسیر دست استعمار گران نباشند .این خوب است ولی در ضمن انها کار خودشان را کردند زیرا 50 سال کشورهای این خاورمیانه را اسیر دست خود کردند و زیرا زیربناهای انهارا نابود کردند حالا باید به اینها باج بدهند و گرانتر بخرند تا کشورهایشان را بسازنند
یک سوال دارم
دیروز(جمعه 5 آبان) برای اهدای خون به سازمان انتقال خون واقع در خ وصال مراجعه نمودم تمام راههای منتهی به اون جا را بخاطر نمازجمعه بسته بودند( نماز جمعه ای که فقط در محوطه زمین چمن دانشگاه برگزار میشه ) و عملا دسترسی به اون منطقه را غیرممکن کرده بودند حال سوال بنده اینست مگر نه اینکه هزینه های میلیلردی گسترده ای صرف ایجاد مصلی(محل نمازخواندن) شده پس چرا باید برای یک نماز مستحب راه عمومی و مشاع بسته شود مطمئن باشید اهالی اون منطقه به هیچ وجه از این داستان راضی نیستند و طبق احکام اسلامی وقتی راضی نباشند نماز قبول نخواهد بود من که حالا یک بار به آنجا مراجعه داشتم ولی این انصاف نیست و خلاف همه فرامین اسلامی و عرفی است
چرا برای خبر پالایشگاه تهران، عکس آتش سوزی مخزن پتروشیمی بوعلی در تیرماه سال قبل رو قرار دادید... لطفا سلیقه به خرج بدید و برای مخاطب احترام بذارید.
یه چیزی بگو بگنجه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل