بازدید 6421

پرداخت باقیمانده اقساط سهام عدالت اجباری نیست

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ارسال پیامک به مشمولان سهام عدالت گفت: مردم در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود اقدام کنند و در این زمینه اجباری نیست.
کد خبر: ۷۳۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 05 October 2017
 رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ارسال پیامک به مشمولان سهام عدالت گفت: مردم در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود اقدام کنند و در این زمینه اجباری نیست.

به گزارش سازمان خصوصی سازی، «میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی» با اشاره به اینکه بر اساس اعلام قبلی مشمولان سهام عدالت تا پایان 31 شهرویرماه امسال مجاز بودند با ورود به سامانه سهام عدالت اقدام به تسویه باقی‌مانده اقساط سهام عدالت خود کنند، افزود: با تصویب شورای عالی اصل 44 قانون اساسی این مهلت به مدت یک ماه و تا پایان مهرماه امسال تمدید شده است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس مشمولان سهام عدالت می‌توانند با ورود به این سامانه و ارائه مشخصات در صورت تمایل اقدام به پرداخت نقدی باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند.
وی با تاکید بر اینکه پرداخت اقساط سهام عدالت به دلخواه مشمولان بوده و اجباری در این زمینه نیست اظهار داشت: بسته به دهک‌های مختلف مشمولان سهام عدالت، رقم پرداختی متفاوت است و مشمولان باید با مراجعه با سامانه سهام عدالت از میزان اقساط سهام خود اطلاع پیدا کنند.
پوری حسینی در خصوص پیامک‌های ارسالی توسط سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان اذعان داشت: موضوع مطرح شده در این پیامک‌ها چیز تازه‌ای نیست و برای آن دسته از مشمولانی که به سامانه سهام عدالت مراجعه و شماره تماس خود را ثبت کرده‌اند پیامک ارسال کردیم و اطلاع دادیم تا در صورت تمایل اقدام به تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت خود کنند و در این زمینه اجباری نیست.

تشریح جزئیات پیامک ارسالی برای مشمولان سهام عدالت
به گزارش ایرنا سازمان خصوصی سازی برای همه مشمولان سهام عدالت که شماره تلفن همراه معتبر خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده اند، پیامکی ارسال کرده است که بر اساس آن همه مشمولان سهام عدالت می توانند تا پایان مهر ماه جاری نسبت به پرداخت مانده مبلغ سهام تخصیصی خود اقدام کنند.
این مهلت پیش از این تا پایان شهریور ماه تعیین شده بود که با توجه به مصوبه شورای عالی اصل ۴۴، مهلت تسویه مانده مبلغ سهام تخصیصی مشمولانی که ارزش سهام آنان به طور کامل تسویه نشده، تا پایان مهر ماه جاری تمدید شد.
بنابراین مشمولان دریافت سهام عدالت می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت از مانده سهام تخصیصی خود مطلع شده و در صورت تمایل، قبض پرداخت از طریق این سامانه اخذ نموده و مبلغ مد نظر خود را از طریق شعب بانک ملی ایران پرداخت کنند.
البته پرداخت این مبلغ الزامی نیست و در صورت پرداخت مانده مبلغ تخصیصی سهام، به همین نسبت در آینده سود سهام عدالت مشمولین افزایش خواهد یافت.

تماس تلفنی یا تقاضای پرداخت پول از مشمولان نداریم
سازمان خصوصی سازی همچنین اعلام کرده است که به جز ارسال پیامک به مشمولان، هیچگونه تماس تلفنی یا تقاضای پرداخت پول از مشمولان نداشته است.
پیامک ارسال شده توسط سازمان خصوصی‌سازی به مشمولان سهام عدالت تنها با سرشماره 30000000 بوده و متن آن نیز به این شرح است: « مهلت واریز نقدی جهت تسویه مانده ارزش سهام عدالت شما تا پایان مهر تمدید شد»

بنابراین در صورت ارسال هرگونه پیامک یا تماس تلفنی با مشمولان سهام عدالت، لطفا به هیچ عنوان به این تماس ها و پیامک ها توجه نشود.
این سازمان از مردم خواسته است مراقب افراد سودجو بوده و ضمن هوشیاری لازم فریب افراد در زمینه های مختلف جهت سوء استفاده از عنوان طرح سهام عدالت را نخورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل