بازدید 9218

مدیر عامل آذرآب زندانی شد

برادر و مشاور مدیرعامل آذرآب با تایید دستگیری و زندان شدن فریبرز پرنا، علت این رویداد را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۳۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 25 September 2017
برادر و مشاور مدیرعامل آذرآب با تایید دستگیری و زندان شدن فریبرز پرنا، علت این رویداد را اعلام کرد.

عبدالستار پرنا در گفت وگو با بورس پرس، درباره آخرین وضعیت شرکت آذرآب و دستگیری دیروز برادرش فریبرز پرنا به عنوان مدیرعامل این شرکت ، اظهار داشت: دستگیری برادرم و زندانی شدن وی صحت دارد.

وی درباره علت این رویداد هم توضیح داد: فریبرز پرنا هیچ گناهی مرتکب نشده و جرمی ندارد ولی به دلیل دریافت تسهیلات 50 میلیارد تومانی که تمام آن در شرکت هزینه شده و همچنین به علت فشار برای برگزاری مجمع در اراک و اعلام نقش فریبرز پرنا در اغتشاشات اخیر اراک و عدم پرداخت حقوق معوقه، دستگیر و روانه زندان شده است.

پرنا ادامه داد: این درحالی است که فریبرز پرنا هیچ گناهی مرتکیب نشده و تمام تلاش بای جلوگیری از اغتشاش را کرده و حتی روز قبل از اغتشاش ، حقوق کارگران را داده است.

وی به بورس پرس گفت: ما خانواده پرنا، در مسائل مالی خیلی دست پاکیم و به رغم همه مشکلات در حال فعالیت و حل مشکلات شرکت هستیم. به طوری که به رغم همه مشکلات، پروژه 800 میلیارد تومانی دریافت کرده ایم.

پرنا با اشاره به جلسه امروز مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی (مالک 30 درصدی "فاذر" ) و شیرالی سهامدار حقیقی و مالک 11 درصدی، ادامه داد: تلاش می شود تا مسال اخیر شرکت حل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی