بازدید 12645
۷

طارمی‌ازجام‌جهانی۲۰۱۸هم محروم‌می‌شود!

اگر دستور موقت صادر شود، پرونده به دادگاه عالی می‌رود که زمان‌بر است و شاید تا اسفند96 طول بکشد. با توجه به اینکه احتمال عدم‌برد پرسپولیس در دادگاه وجود دارد اگر از این زمان بخواهد محرومیت طارمی اعمال شود وی جام جهانی 2018 را از دست می دهد
کد خبر: ۷۳۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 23 September 2017
کارشناس امور بین‌الملل فدراسیون گفت که با شرایط موجود احتمال اینکه مهدی طارمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست دهد وجود دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛امیر صدیقی درباره محرومیت 4ماهه مهدی طارمی و محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشت: طبق رأی صادره محرومیت مهدی طارمی از زمان ابلاغ رأی (روز جمعه 31 شهریور) اعمال می‌شود و باشگاه پرسپولیس 21 روز فرصت دارد به این رأی اعتراض و به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کند. گرفتن حکم تعلیق موقت براى بازى کردن طارمى خیلى ساده نخواهد بود و احتمال اینکه CAS این موضوع را نپذیرد وجود دارد.

این کارشناس امور بین‌الملل ادامه داد: اگر پرسپولیس می‌خواهد از طارمی در بازی روز سه‌شنبه هفته جاری با الهلال استفاده کند، باید هرچه سریع‌تر به رأی اعتراض کند و دستور موقت بگیرد تا طارمی بتواند بازی کند اما این موضوع ممکن است تبعاتی هم برای این مهاجم در پی داشته باشد.

صدیقی عنوان کرد: در صورتی که دستور موقت صادر شود، پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌رود که این پروسه زمان‌بر است و ممکن است تا بهمن یا اسفند سال 96 طول بکشد. با توجه به اینکه احتمال عدم‌پیروزی باشگاه پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش وجود دارد اگر از این زمان بخواهد محرومیت طارمی اعمال شود در واقع این مهاجم ممکن است جام جهانی 2018 را که خرداد سال 97 برگزار می‌شود از دست بدهد. باشگاه پرسپولیس باید با در نظر گرفتن تمام جوانب بهترین راهکار را انتخاب کند تا هم خود و هم طارمی کمترین ضرر را ببینند.

احتمال‌عجیب/طارمی‌ازجام‌جهانی۲۰۱۸محروم‌می‌شود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تا کی روش را داریم غم نداریم یک جایگزین بهتر از طارمی پیدا مکند . این مجازات ها برای فوتبال ما لازم است تا همه حساب کارشان رابکنند . فدراسیون تماشاچیان پیش کسوتها بازیکنان باشگها.و....
خدا را شکر
از عواقب نداشتن ظرفیت شهرت و ثروت غوره نشده هایی که فکر می کنند مویز شده اند!
یه آدم احمق می تونه همچینین بلایی سر خودش در بیاره
اینها همه مسایل سیاسی است
آنقدر سرگرم شمارش پولند که وقتی برای خواندن یک صفحه مقرات فوتبال ندارند و با زندگی جوان ایرانی خوش غیرتی
بازی کردند.
بدون تعصب و اگر واقع بین باشیم چنین فردی باید مادام العمر محروم شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان