بازدید 3976

دولت آمریکا به سمت ناپایداری حرکت می‌کند

کد خبر: ۷۳۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 22 September 2017
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا هم با بیان اینکه در قرن حاضر به خاطر مواضع تند و جنگ طلبانه رئیس جمهوری فعلی آمریکا، افول قدرت این کشور اجتناب ناپذیر است، گفت: دولت آمریکا به سمت ناپایداری استراتژیک حرکت می کند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در دانشگاه تهران اظهار داشت: قطب قدرت جدید جهان اسلام در قرن حاضر مرکب از یک میلیارد و 600 میلیون مسلمان و با برخورداری از بیش از 75 درصد نفت خام و بیش از 57 درصد گاز جهان و نیز با داشتن قرآن مجید، یک اعتقاد و وحدت در اعمال اعبادی در حال شکل گیری است.

وی اظهار امیدواری کرد که مسلمانان با وحدت خود علیه دشمنانی چون رژیم صهیونیستی، بتوانند این قطب قدرت را در قرن بیست و یکم شکل دهند.

وی اظهار کرد: به نظر می رسد قطب دیگری قدرت جهان به عنوان یک قدرت آسیایی مرکب از چین، هند، روسیه و ایران، یکی از سناریوی های قدرت در قرن حاضر است.

رحیم صفوی ادامه داد: آمریکایی باید از تغییر و تحولات قدرت در مقیاس جهانی و منطقه ای عصبانی باشند و از ایران هم عصبانی باشند.

وی از اروپایی ها به عنوان یک قدرت دیگر در معادلات جهانی یاد کرد و گفت: ما امیدوار هستیم که کشورهای اروپایی از آمریکا فاصله بگیرند و در موضوع برجام بتوانند روابط اقتصادی و سیاسی خود را با ایران برقرار کنند.

رحیم صفوی در ادامه گفت: امروز در مقیاس جهانی رنگ و بوی جاذبه فرهنگ آمریکایی از بین رفته است و در قرن حاضر به خاطر مواضع تند و جنگ طلبانه رئیس جمهوری فعلی آمریکا، افول و نزول قدرت آمریکا از نظر عقلانی، سیاسی و تاریخی اجتناب ناپذیر است. دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دولت آمریکا به سمت ناپایداری استراتژیک حرکت می کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست