بازدید 3287

یورش صهیونیست‌ها به تظاهرات در کرانه باختری

کد خبر: ۷۳۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴ 17 September 2017
نظامیان صهیونیست با یورش به تظاهرات مردمی در شمال کرانه باختری که در سی و پنجمین سالگرد جنایت اردوگاه صبرا و شتیلا برگزار شد، شماری از جوانان فلسطینی را زخمی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط از رام الله، نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس با پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله های پلاستیکی به سوی جوانان فلسطینی با آن ها درگیر شدند.
 
 
 
براساس این گزارش، درپی این درگیری شماری زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
 
از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست با شماری از فعالان حقوق بشری فلسطینی در منطقه ام الخیر در جنوب الخلیل درگیر شدند. در این درگیری هفت فلسطینی زخمی شدند.
 
«صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین روز شنبه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد جنایت اردوگاه صبرا و شتیلا به دست رژیم صهیونیستی گفته بود: حقوق مردم فلسطین و قربانیان این جنایت ها هرکجا که باشند با گذشت زمان پایمال نخواهد شد.
 
نظامیان صهیونیست 16سپتامبر تا 18 سپتامبر (شهریور) 1982 میلادی، هزاران نفر از ساکنان دو اردوگاه فلسطینی صبرا و شتیلا را قتل و عام کردند.
 
«آریل شارون» آن زمان وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی و فرمانده نظامی مناطق اشغالی لبنان بود که در این کشتار وحشیانه نقش اصلی را برعهده داشت.
 
جنایت صهیونیست ها و مزدورانشان علیه ساکنان اردوگاه صبرا و شتیلا 3 روز پی در پی ادامه داشت و طی آن شمار زیادی زن، مرد و کودک بی گناه که بیشتر آن ها فلسطینی بودند به شهادت رسیدند.
 
شمار شهدای این کشتار وحشیانه 3500 الی 5000 نفر از مجموع 20 هزار نفر ساکن اردوگاه برآورد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی